چاپ خبــر

براي هر مکانی چه رنگ لباسي بپوشيد

براي يك قرار كاري مهم بايد لباس چه رنگي بپوشيد؟ براي اولين قرار با نامزدتان بهتر است لباس‌تان چه رنگي باشد؟ اگر احساس افسردگي داريد چه رنگي را نپوشيد؟ پاسخ همه اين سؤالات را در اين مطلب پيدا كنيد.

سراغ كمد لباس تان رفتيد، اول با يك مكث كوچك حال خودتان را تحليل كنيد و  بعد متناسب با خواص رنگ ها لباس مناسب با موقعیت مکانی را انتخاب کنید. بدون شک خواهید دید که چه اتفاقي درونتان رخ مي‌دهد!

اگر برای یک مصاحبه کاری قرار ملاقات دارید: سياه

اگر براي ارتقاي كارتان يا يك مصاحبه كاري قرار ملاقات داريد، مشكي بپوشيد. اين رنگ نيرو، قدرت، جديت و مسئوليت‌پذيري را در شما ظاهر مي‌كند كه رئيس‌تان به دنبالش است.
در خارج از دفتر كار نيز رنگ مشكي مي‌تواند از شما يك فرد قدرتمند بسازد. پس اگر آدم خجالتي‌اي هستيد كه دوست داريد مهم به نظر برسيد، اين رنگ مي‌تواند حقه خوبي باشد.

از استرس فرار کنید: زرد
اگر روحيه‌تان ضعيف‌شده و احساس افسردگی مي‌كنيد، رنگ زرد بپوشید. رنگ زرد هيجان بیشتری به روحیه می دهد و حالتان را خوب می كند. پیشنهاد می کنیم از لباس زرد برای یک قرار استرس زا استفاده کنید.

به رنگ طبيعت: سبز
اگر بدنبال آرامش بیشتر و کاهش میزان تنش و اضطراب  هستید، سبز بپوشید. تاثيرات اين رنگ براي آرامش و خونسردي شماست. زيرا اين رنگ همواره يادآور طبيعت است. به همين دليل است كه رنگ سبز در فصل بهار پرطرفدارترين رنگ ها محسوب می شود.
پیشنهاد می کنیم اگر برای مشكلات كاري يا امتحان‌هاي آخر ترم خود اضطراب پیدا کردید، شک نکنید با اضافه كردن اين رنگ به لباس‌هايتان آرامش را به درون تان برگردانید.

اگر برای یک قرار ملاقات عاشقانه‌ حاضر می شوید: قرمز
اگر دوست داريد توجه كسي را به خودتان جلب كنيد، پیشنهاد می کنیم سراغ رنگ قرمز بروید.  رنگ قرمز ارتباط قوي‌اي با احساسات و شور و شوق آدم دارد. شما مي‌توانيد با استفاده از اين رنگ قرار ملاقات خود را با نامزدتان هيجان‌انگيزتر كنيد. ولي مراقب باشيد. در مورد اين رنگ همچنين گفته شده كه مي‌تواند اشتها و ميل‌ها را نسبت به تنقلات و غذاهاي مضر بيشتر كند! پس اگر دوست داريد تغذيه سالمي داشته باشيد، با هوشياري از اين رنگ لباس استفاده كنيد.

روحیه تان را مثبت کنید: نارنجي
نارنجي برخلاف قرمز با اینکه رنگی تند و پرشور است اما  آرامش بيشتري به آدم مي‌دهد. البته اين رنگ روي به هر رنگ پوستي نمی آید، ولي همچنان رنگ زيبا و پرطرفداري است.

استرسی هستید، آبي نپوشند: آبي
آبي رنگ آرامش و صلح است و در  عين حال رنگ سردي و خنكي. اگر اضطراب آزارتان مي‌دهد آبي مي‌تواند به شما كمك كند اما اگر ناراحت و افسرده هستيد از اين رنگ دوري كنيد! چون اين رنگ به صورت ناخودآگاه روي شما تاثير مي‌گذارد و شما را غمگين‌تر مي‌كند.
همچنین اين رنگ مي‌تواند خلاقيت شما را افزايش دهد. پس اگر براي پروژه کاری دنبال ايده و خلاقیت هستید، سراغ رنگ آبی بروید.

اگر سر دو راهي هستيد: بنفش
بنفش بعنوان رنگ تجملی و هیجانی شناخته مي‌شود. این رنگ  مانند قرمز رنگ مهيجي است كه مي‌تواند سطح انرژي شما را به سرعت بالا ببرد. از اين رنگ همچنان به عنوان رنگ معنويت و الهام نيز ياد مي‌شود. پس اگر سر دوراهي قرار گرفته‌ايد و نمي‌توانيد تصميم قطعي بگيريد، لاك بنفش بزنيد و ببينيد چه اتفاقي مي‌افتد!

براي آنكه به آرامش دروني برسيد: سفيد
وقتي دوست داريد همه رنگ‌ها را كنار بگذاريد و به يك آرامش دروني برسيد، سفيد بپوشيد. سفيد با صلح، آرامش، بي‌گناهي، سادگي و تميزي ارتباط مستقیمی دارد. در ژاپن از رنگ سفيد در گل برای نشان دادن عشق  و در لباس بازماندگان به معناي مرگ فردي است.

اگر به دنبال ترقی و پیشرفت هستید: صورتي
رنگ صورتی ارتباط مستقیمی با احساسات رمانتيك دارد. پس اگر به يك گالن انرژي نياز داريد، صورتي نپوشيد! به دليل ارتباط آن با احساسات دروني، اين رنگ مي‌تواند گزينه خوبي براي يك قرار ملاقات نيز باشد. اگر به شدت به دنبال ترقي و پيشرفت در كاري هستيد، اين رنگ مي‌تواند كمك‌تان كند.

Go to TOP