چاپ خبــر

اطلاعیه مهم سپاه در رابطه با تعویض داوطلبانه ماهواره با گیرنده دیجیتال

ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر در اطلاعیه‌ای طرح تعویض داوطلبانه‌ی ماهواره با دستگاه دیجیتال را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، سپاه پاسداران ناحیه فریدونشهر اطلاعیه‌ای در رابطه با تعویض داوطلبانه ماهواره با دستگاه دیجیتال به شرح زیر را منتشر کرده است:

باسمه تعالی

با سلام و صلوات بر حضرت محمّد(ص) و اهل بیت مطهرش

و با سلام بر اهالی محترم شهرستان فریدونشهر

با تبریک سالروز میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار به ویژه خدمت پرستاران زحمت کش شهرمان؛ که پرستاری هنری است بی نظیر و تخصصی است بی همتا.

با توجّه به آثار بنبان افکن برنامه‌های ماهواره‌ای و به دلیل این که بسیاری از مسائل دنیا با فرهنگ دینی و چارچوب اعتقادی ما تطابق ندارد، قطعاً اگر نیاز مردم در رسانه‌های خودی تأمین شود به سمت رسانه‌های بیگانه نمی‌روند. هم اکنون شبکه‌های دیجیتال رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران با 20 شبکه مختلف و باکیفیت، جایگزین بسیار خوبی برای ماهواره است. لذا در راستای اهتمام به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، و مبارزه با معضلات و آسیب‌های شبکه‌های ماهواره‌ای بیگانه و جلوگیری از آثار بسیار مخرّب آن، ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر در یک اقدام فرهنگی طرح تعویض گیرنده‌های ماهواره را با گیرنده کانال‌های دیجیتال در دست اجرا گذاشته است.

اهالی محترم شهرستان که دارای دستگاه ماهواره هستند می‌توانند به صورت داوطلبانه ماهواره خود را به یکی از حوزه‌ها و یا پایگاه‌های بسیج محلّ زندگی خود تحویل دهند و بلافاصله یک دستگاه گیرنده دیجیتال دریافت نمایند.

  1. به نظرتون این کار جواب میده ؟
    به نظر من یه نفر که یه ماهواره از رده خارج داره میاره میده و یه گیرنده نو میگیره !
    ولی خب با این کار ماهواره رو از پشت بوم خونشون برمیدارن ؟

  2. به نام خدا ودرود وصلوات برمحمد وال محمد (ص) وبا تشکر از ناحیه مقاومت سپاه ترا به خدا به داد جوانان این شهرستان برسید به عشق امام حسین (ع) یاحسین

  3. همشهری گفت:

    سلام و درود خدمت همه ایثارگران و جانبازان اسلام به خصوص جناب جدیدی
    انشاء الله به لطف خدا مشکلات و معضلات جامعه متدین و ولایت مدار فریدون شهر (مرکز شهرستان) و نیز سایر روستاها با تلاش جوانان دلسوز و دغدغه مند برطرف و زمینه حضور ولی خدا علیه السلام فراهم خواهد شد.
    نکته قابل تذکر و یادآوری تلاش آحاد جامعه به خصوص خانواده های شریف در یاری رساندن به خادمان خود که بدون هیچ چشم داشتی با صرف وقت و هزینه فراوان در جهت کمک در تربیت و رشد احسن نوگلان بهشتی تلاش می کنند از این جهت که با ارتباط تنگاتنگ با مربیان تربیتی و هماهنگی کامل، آموزه های تربیتی را در منزل ادامه داده و ضمن مطالعه و کسب مهارت های رشد در به ثمر رسیدن همه تلاش ها چه در منزل و چه دراماکن آموزشی و تربیتی کمک نمایند. که با اطلاعی که موجود هست همین گونه نیز بوده و ادامه خواهد داشت ان شاءالله. من الله التوفیق – التماس دعا

  4. احمد گفت:

    با سلام و خسته نباشید

    شهری که صنعت ندارد یعنی هیچگونه دانش علمی ندارد راستی از شهرک صنعتی چه خبر

Go to TOP