چاپ خبــر

شش تنفسی اصفهانِ صنعتی حفظ شود/ سرپرست جدید نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان فریدونشهر معرفی شد

در مراسم تودیع و معارفه سرپرست نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان فریدونشهر در حضور مسئولین استانی، نگرانی‌های زیست محیطی فریدونشهر مطرح شد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، پیش از ظهر امروز سعید یوسف پور، معاونت نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان، در فرمانداری فریدونشهر حاضر شد تا ضمن قدردانی از غلامعلی موحدی، سرپرست پیشین نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان فریدونشهر، وی را تودیع و محمد میکلانی را برای این سمت معارفه نماید.

IMG_8656

IMG_8649

یوسف پور در مراسم تودیع و معارفه‌ی سرپرست نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان فریدونشهر، ضمن بیان این که در استان نگاه ویژه‌ای در حوزه محیط زیست و منابع محیطی به فریدونشهر وجود دارد از وضعیت بد فاضلاب و استاندارد نبودن مدیریت پسماند در فریدونشهر به عنوان سرچشمه‌ی زاینده رود ابراز نگرانی کرد.

وی علاوه بر منابع یادشده شهرستان فریدونشهر را به جهت داشتن کوهستان شاهان کوه، آبشارهای گوناگون و غارهای متنوع حائز اهمیت زیست محیطی دانست و گفت باید در رابطه با جنس این غارها و نحوه‌ی حفاظت از این منابع مطالعات لازم صورت بگیرد.

معاونت نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان بیان داشت ما نسبت به حفظ محیط زیست برای آیندگان مسئولیم و در صورت کوتاهی مورد بازخواست آنان قرار خواهیم گرفت.

در ادامه مراسم غلامرضا یسلیانی، فرماندار فریدونشهر، به معرفی شهرستان پرداخت و با بیان این که 40 هزار هکتار جنگل در شهرستان وجود دارد گفت 60% جنگل‌های استان در این شهرستان وجود دارد. وی مردم را نقطه‌ی قوت این شهرستان دانست.

یسلیانی از اهمیت شاهان کوه و نقش حیاتی آن نه تنها برای منطقه بلکه برای استان و کشور سخن گفت و در رابطه با فاضلاب فریدونشهر به پیگیری مصرانه و مکرر چند ساله‌ی این موضوع تا سطح وزارتخانه و اختصاص ردیف بودجه برای تحقق شبکه فاضلاب شهری فریدونشهر اشاره کرد و از مسئولین خواست تا از محیط زیست فریدونشهر به عنوان شش تنفسی اصفهان صنعتی حمایت و حفاظت کنند.

نصرت اله تواضع و سیف اله عظیمانی هم از انجمن دوستداران طبیعت فریدونشهر به عنوان یکی از فعالترین و موفق ترین سازمان‌های مردم نهاد استان در این جلسه حضور داشتند که از استعدادهای زیست محیطی این شهرستان و نگرانی‌های خود در رابطه با محیط زیست فریدونشهر سخن گفتند.

در انتهای جلسه حکم حمید ظهرابی، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان، برای تودیع و معارفه‌ی مدیر پیشین و جدید دفتر نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان فریدونشهر توسط محمدحسن رنجبر، رئیس اداره حراست حفاظت محیط زیست استان، قرائت و تقدیم غلامعلی موحدی و محمد میکلانی شد.

IMG_8669

بعد از این مراسم هیأت حفاظت محیط زیست استان از منبع تولید برق خورشیدی نصب شده برای مسجد جامع فریدونشهر و از دفتر انجمن دوستداران طبیعت بازدید کردند.

  1. رضا گفت:

    برای مسئولین شهرستان بسیار متاسفم که سخنان سران اصفهان را برای عقب نگه داشتن فریدونشهر بر زبان می‌آورند! اینجا آقایان نگران تنفس اصفهانی‌ها هستند! ولی خود مسئولین استان روز به روز با توجه به ممنوعیت ساخت کارخانه در شعاع 50 کیلومتری اصفهان ظرفیت آلاینده‌ترین کارخانجات را همه روزه افزایش می‌دهند!؟؟ ظاهرا وجود مردم فریدونشهر باعث نفس تنگی مسئولین اصفهان است که باید فکری برای آنان کنند!!!!.

  2. این انتصاب بجا و شایسته را صمیمانه تبریک عرض می نماییم و آرزوی توفیق برای آقای میکلانی نیروی بومی و توانای فریدونشهری را داریم و امیدواریم برای تبدیل نمایندگی به ادار ه شدن دفتر یا مدیریت تلاش کنند

  3. ایمان گفت:

    انتصاب شایسته جناب آقای میکلانی فعال محیط زیست را به دوسداران طبیعت تبریک عرض میکنم

  4. مهدی گفت:

    انتصاب بجا وشایسته اقای میکلانی را به ایشان ودوستداران محیط زیست تبریک گفته وامید است با تجربه ودرایت ایشان گامی بلند در جهت حفظ وحراست محیط زیست شهرستان گردد.

  5. تبریک به جناب آقای میکلانی

  6. حسن گفت:

    معاونت نسبت به حفظ محیط زیست برای آیندگان مسئولیم و در صورت کوتاهی مورد بازخواست آنان قرار خواهیم گرفت! آیا نابود کردن اکوسیستم یک دره طولانی به منظور انتقال آب به اصفهان در جای‌جای این منطقه نیز با عنوان حفظ محیط زیست می‌باشد که در این رابطه محیط زیست “صم بکم عمی” شد. در گوشهایش پنبه گذاشت و روی دهانش چسب زد و چشمهایش را نیز بست! دوستان فوق نیز چشم بر همه این فجایع بسته‌اند و به مثل همیشه از انتصاب فرد جدید را شایسته و تبریک گفته و حتما انتصاب قبلی را ناشایسته دانسته‌اند! البته برای آقای میکلانی آرزوی موفقت داریم که بعد از چند صباحی نتایج کارش را خواهیم دید. البته مدیر قبلی به شدت با انتقال زباله به محل جدید مخالف بودند! و فراوان سنگ اندازی کردند!

  7. تبریک برای انتصاب اقای میکلانی وآرزوی موفقیت

  8. باسلام.مسولین استانی که اینقدرازحفاظت محیط زیست صحبت کردندچراازانتقال آب فریدونشهرکه به صورت کاملااشتباه صورت گرفت حرفی نزدند؟انتقال این آب باعث خشک شدن بسیاری ازچشمه ها وفقرپوشش گیاهی شد.چرادررابطه بااین موضوع حرفی نزدند؟مرگ برمنافق.مرگ برتزویر.مرگ برخائن

  9. ضمن تبریک به انتصاب آقای میکلانی …در صورت تمایل با جستجوی عبارت (اصغرمحمدصالحی لنزور) از آلبوم فریدن ایشان دیدن نمایید.

  10. ضمن تبريك به آقاي ميكلاني.عزيزان مسئول همه چيزمونا گرفتن اب را مفت و مجاني بردن و در قبالش هيچ امتيازي بهمون ندادن.حالا هم نگران شش تنفسي خودشونن.نكنه مكان تفريحي خودشون آلوده شه

  11. مسئولين انقد كه به فكر طبيعت ما هستن اگر همينقد به فكر مشكلات و دغدغه هاي مردم از جمله بيكاري كه دليل همه بدبختي ها و فساد و…… هست باشن ممنون ميشيم.مسئولين شهرستان سرشونا از برف بیرون بیارن…

  12. آقای مدیرخبرگذاری پونه زار،فک میکنم فامیلتون جدیدی باشه چرانظرموفیلترکردی؟من به کسی توهین نکردم وهرچیزی که گفتم حقیقت بوده.دلیل فیلترکردن نظرمونمیدونم وفک میکنم بهتره دیگه به این خبرگذاری سرنزنم چون فک میکنم بانظرات مخالف ونظراتی که به مزاج برخی آقایون خوش نیس برخوردمیشه.این خبرگذاری جناحی شده.متاسفام

    • پونه‌زار گفت:

      نظری در پونه‌زار حذف و یا به قول شما فیلتر نمی‌شود مگر این که حاوی توهین، افترا و فحاشی باشد و البته در مورد مسأله روزهای آخر سال 93 در فریدونشهر هم به دلایلی که اعلام خواهد شد هیچ مطلبی منتشر نشد. مطمئن باشید حتی نظرات انتقادی شما برای ما با ارزش و قابل احترامند.

  13. مصطفی گفت:

    آقامحمد میکلانی از افراد دلسوز و زحمت کش در حفظ و حراست محیط زیست شهرستان فریدونشهر است ضمن تبریک به این برادر عزیز برایشان آرزوی توفیق و سلامتی داریم.

Go to TOP