چاپ خبــر
رئیس سازمان بسیج رسانه اصفهان خبر داد؛

سفر ۳۰ دانشجو و استاد سوئدی به اصفهان به‌منظور بررسی ابعاد نامه رهبر معظم انقلاب

رئیس سازمان بسیج رسانه اصفهان گفت: با توجه به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی و تأثیرات آن در کشورهای اروپایی، ۳۰ دانشجو و استاد از دانشگاه «لند سوئد» به اصفهان سفر می‌کنند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از تسنیم، رضا صفری با اشاره به این سفر و برنامه‌های سفر این دانشجویان به اصفهان اظهار داشت: با توجه به نامه رهبر معظم انقلاب ‌به جوانان اروپایی و تأثیرات آن در کشورهای اروپایی، 30 دانشجو و استاد از دانشگاه «لند سوئد» به اصفهان سفر می‌کنند.

وی افزود: 30 نفر از دانشجویان و اساتید دانشگاه «لند از کشور سوئد‌» روز پنجشنبه وارد شهر اصفهان می‌شوند و برنامه‌های مختلفی را اجرایی می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه اصفهان بیان کرد: در این دیدار برنامه‌هایی مانند نشست علمی و صمیمی با حضور اساتید دانشگاهی استان و دیدار با خانواده معظم 4 شهیدی جعفرزاده  صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بازدید این افراد از گلستان شهدا از دیگر برنامه‌های آنها به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: اصفهان شهر تمدن ایران اسلامی است و یکی از اهدافی که این افراد از این شهر نیز بازدید می‌کنند، تمدن ویژه اسلامی در اصفهان است.

صفری با بیان اینکه این جوانان اروپائی از استان‌های دیگری مانند تهران و شیراز نیز بازدید و دیدار می‌کنند، اظهار داشت: نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی تاثیر زیادی بر جوامع بین‌المللی داشته و تأثیرات آن هر روز بیشتر می‌شود.

Go to TOP