چاپ خبــر
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونشهر:

مردم در تعطیلات نوروز ظرف 24 ساعت نتیجه شکایتشان به سامانه 124 را خواهند گرفت

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت علاوه بر سامانه 124 برای ثبت تخلفات، از طرح ویژه‌ی نظارتی برای شب عید و تعطیلات نوروز خبر داد و گفت میوه شب عید از 20 در کشور توزیع می‌گردد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، حبیب عنایتی، رئیس اداره صنعت معدن و تجارت فریدونشهر، در گفتگو با خبرنگار پونه زار از طرح نظارت ویژه‌ی این اداره در شب عید و ایام نوروز خبر داد.

عنایتی در رابطه با نظارت بر واحدهای صنفی ضمن بیان این که بر اساس قانون نظام صنفی جدید، مسئولیت نظارت بر واحدهای صنفی بر عهده‌ی اتحادیه‌ها و تشکلات صنفی است گفت ما برنامه‌ریزی کرده‌ایم بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت با همکاری در کنار بازرس‌های اتحادیه بر واحدهای صنفی نظارت کنند و با تخلفاتی چون عدم درج قیمت، گران‌فروشی و تبلیغ خلاف واقع برخورد خواهیم کرد.

وی برگزاری جلسات هماهنگی با اتحادیه‌ها و تشکل‌های نظارتی اصناف، شیفت‌بندی اصناف ضروری مثل مکانیکی‌ها، فروشگاه‌های لوازم یدکی، خوار و بار فروشی‌ها، نانوایی‌ها و… و ذخیره سازی آرد و نان برای تعطیلات را هم از اقداماتی برشمرد که این اداره برای رفاه مردم در تعطیلات نوروز انجام داده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت همچنین از بازرسی اکیپی متشکل از نمایندگان تعزیرات،‌ فرمانداری، شبکه بهداشت و نیروی انتظامی برای بازرسی بر روند فعالیت اصناف خبر داد که در صورت مشاهده تخلف، در همان محل حکم لازم را صادر و حتّی در صورت لزوم واحد صنفی مربوطه را پلمپ می‌کنند.

عنایتی در مورد میوه‌ی دولتی شب عید با اشاره به این نکته که مدیریت این مسأله از دوش سازمان صنعت، معدن و تجارت برداشته شده و به دوش جهاد کشاورزی و سازمان تعاون گذاشته شده است گفت اصنافی که سال گذشته در این مورد همکاری داشته‌اند به عنوان توزیع‌کننده معرفی شده‌اند و توزیع این میوه‌ها از 20 اسفند آغاز می‌شود که در استان اصفهان احتمالاً با یکی، دو روز تأخیر انجام گیرد.

وی با بیان این که طرح ویژه‌ی نظارتی اداره صنعت، معدن و تجارت از 15 اسفند آغاز و تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت، گفت علاوه بر سامانه 124 برای اعلام تخلفات اصناف توسط شهروندان که 24 ساعته آماده پاسخگویی است، در طول این مدّت این اداره 24 ساعته و در روزهای تعطیل پاسخگوی مردم خواهد بود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت این قول را به مردم داد که تماس‌هایشان با سامانه 124 را در همان روز پیگیری خواهد شد و در کمتر از 24 ساعت نتیجه را اعلام خواهد کرد.

  1. علی گفت:

    24 ساعت؟ فکر نمیکنید برا شهر کوچیکی مثل فریدونشهر زیاد باشه؟
    درضمن شما فقد بلدید به مغازه های کوچیک گیر بدید و مثلا بازرسی برید. بنده خودم شاهد بودم تو یکی از این مغازه های پایین شهر چه برخوردی صورت گرفت. بهتره بازرسیا و رسیدگیا تو مغازه های پررفت و آمد بیشتر شده. بنده شخصا چن بار از سه فروشگاه خیابون شریعتی به علت گرانفروشی زنگ زدم ولی باز گرون میدن

  2. آقای عنایتی با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما و همکاران محترم :
    از روند بازرسیها و نظارت شما به مغازه ها و به خصوص میوه فروشیها رضایت نیست ، قبول بفرمائید که کوتاهی می فرمائید.

  3. آقای عنایتی چرا در ایام 22 بهمن چهار روز شیر نیامد و خود شما جواب دادی دست ما نیست میشه تو همین سایت بگید وظیفه کی در ضمن در تماس تلفنی با 124 همکارانتان گفتند بیا اداره تا توجیح بشی شیر چهار روز در شهر نیامده چه توجیحی داردبه خدا 124 ساعته هم نمیایید چون اکثرا کسی گوشی را بر نمی دارد شما همان وقت اداری گوشی را جواب بدهید 24 ساعت پیش کش

  4. رضا گفت:

    فرمانده یکی از گردان‌های ارتش رضاخان از سربازانش پرسید چرا به طرف دشمن شلیک نکردید؟ جواب دادند؛ به هزار و یک دلیل، اول آن که گلوله نداشتیم! و… فرمانده گفت؛ دیگه نگو! بقیه را فهمیدم!

Go to TOP