چاپ خبــر
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج):

مردم اصفهان ۵ هزار ماهواره تحویل دادند

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) با بیان اینکه مردم اصفهان مردمی آگاه و بابصیرت هستند اظهار داشت: ۵ هزار ماهواره امسال مردم به سپاه و بسیج تحویل دادند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از صاحب نیوز، سردار مجتبی فدا با بیان این مطلب افزود: ۸۰۰ دستگاه ماهواره به تهران فرستاده شده است و مابقی پس از مدتی به تهران فرستاده می شود.

وی ادامه داد: جمع آوری این ماهواره ها بدون هیچگونه ضرب و شتمی انجام شده است و مردم اصفهان به طور داوطلبانه ماهواره های خود را به نیروهای سپاه و بسیج تحویل دادند.

سردار فدا تصریح کرد: این کار در اکثر شهرهای اصفهان انجام شده است و در اصفهان بیشترین جمع آوری را داشته است.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان استان اصفهان با بیان اینکه تغییر در نوع لباس و رفتار یکی از اثرات مخرب ماهواره است تصریح کرد: افرادی که برنامه های ماهواره را مشاهده کردند و با اثرات مخرب آن آشنا هستند حاضرند در جلسات مختلف برای همه خانواده ها توضیح دهند و آنها را از برنامه های خانمان سوز ماهواره مطلع کنند.

سردار فدا خاطر نشان کرد: بسیاری از نصاب ها بیان کردند که خودشان در خانه ماهواره ندارند چون با اثرات مخرب آن آشنا هستند.

وی با بیان اینکه این ماهواره ها در قالب نمایشگاهی سه روزه برای بازدید نخبگان به نمایش در می آید تاکید کرد: امسال ۱۰ درصد ببینده های ماهواره کاهش پیدا کرده اند و این نقطه قوتی است.

جانشین فرماندهی سپاه صاخب الزمان (عج) تصریح کرد: در روز ۲۲ بهمن ۷۰۰ نفر برای دادن ماهواره هایشان ثبت نام کردند.

وی از برگزاری نمایشگاهی پیرامون ماهواره برای بانوان به همت بسیج ناحیه امام رضا خبر داد و گفت: این نمایشگاه در مجتمع فرهنگی فرشچبان از ساعت ۱۸ تا ۲۰ شب برپاست.

سردار فدا هچنین از برگزاری جلساتی توسط جامعه بسیج زنان به مناسبت انتخاب چادر به عنوان حجاب برتر خبر داد و بیان کرد: از ثمرات این جلسات این است که تاکنون ۶ هزار نوجوان و جوان چادر را به عنوان حجاب برتر انتخاب کردند.

گفتنی است ۵ هزار دستگاه ماهواره در سالن اجتماعات بسیج ناحیه امام صادق به مدت سه روز است که نخبگان اقشار برای بازدید آن می آیند.

Go to TOP