چاپ خبــر
مدیرعامل سازمان پاركها و فضای سبز شهرداری اصفهان:

مصرف دو میلیون مترمکعب آب برای آبیاری فضای سبز صفه

برای کوه صفه که بالغ بر یک میلیون و ۹۸۵ هزار هکتار فضای سبز دارند در حدود دو میلیون مترمکعب آب مصرف می شود.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از مهر، احمد سلیمانی پور با اشاره به كلام معصومان در خصوص كاشت درخت و توجه به فضای سبز گفت: در اسلام به امر كشاورزی و كاشت درخت و درختكاری بسیار توصیه شده است.

وی با بیان اینكه وضعیت فعلی آلاینده های مختلف زندگی را برای شهروندان بسیار سخت كرده است، افزود: برای حفظ سلامتی باید فضای سبز شهر را حفظ و توسعه دهیم.

مدیرعامل سازمان پاركها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح كرد: در این راستا شهرداری اصفهان هر ساله برای ترویج سنت حسنه درختكاری نسبت به توزیع رایگان نهال به شهروندان اقدام کرد.

سلیمانی پور بیان كرد: در سال جاری توزیع ۷۰ هزار اصله نهال در دستور كار شهرداری قرار گرفت.

وی با بیان اینكه در سال های گذشته توزیع نهال رایگان به صورت ایستگاهی و با مراجعه حضوری شهروندان به این ایستگاه ها انجام می شد، خاطرنشان كرد: در سال جاری به منظور آسایش شهروندان، طرح ثبت نام الكترونیكی توزیع نهال اجرایی شد.

مصرف دو میلیون مترمکعب آب برای فضای سبز صفه

مدیرعامل سازمان پاركها و فضای سبز شهرداری اصفهان تاكید كرد: البته توزیع نهال با استفاده از شرایط آب وهوایی هر منطقه توزیع شد.

سلیمانی پور اضافه كرد: در سال جاری برای ساختمان های تجاری، اداری، مسكونی۲ نهال و برای مجتمع های آپارتمانی ۵ نهال در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به حجم آب برای فضای سبز موجود در اصفهان اظهار داشت: به عنوان نمونه برای کوه صفه که بالغ بر یک میلیون و ۹۸۵ هزار هکتار فضای سبز دارند در حدود دو میلیون مترمکعب آب مصرف می شود.

  1. وحید گفت:

    فریدونشهر دیگر آب اضافی ندارند سراغ آب جای دیگری بروند.

Go to TOP