چاپ خبــر
به رسم هرساله؛

گردهمایی افتخارآمیز مردم فریدونشهر در آغاز سال نو؛ فردا 7:30 صبح مسجد جامع

7:30 صبح اولین روز سال 1394 زمان اجرای سنت تحسین برانگیز گردهمایی مردم فریدونشهر در مسجد جامع این شهر برای دیدار نوروزی همشهریان خواهد بود.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه‌زار، به رسم هر ساله مردم فریدونشهر در اوّلین ساعات شروع سال نو در مسجد جامع این شهر گرد هم خواهند آمد تا سال جدید را با دوستی و همدلی و وحدت آغاز کنند.

هادی یسلیانی، مداح و مسئول سازمان تبلیغات اسلامی فریدونشهر، در گفتگو با خبرنگار پونه‌زار از تجمع مردم فریدونشهر در مسجد جامع به منظور دیدار همگانی نوروزی مردم در ساعت 7:30 صبح شنبه 1 فروردین 1394 خبر داد.

بعد از ظهر امروز هم مسجد جامع این شهر محل دیدار خانواده‌های مصاب و مردمی بود که با عرض تسلیت به ایشان، سال جدیدشان را آغاز می کردند.

یسلیانی همچنین از برگزاری مراسم سخنرانی و سوگواری به مناسبت دهه دوم فاطمیه در بیش از 40 هیأت مذهبی شهرستان از 28 اسفند تا 8 فروردین خبر داد و گفت این مراسم در مسجد جامع شهر بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

وی برای 4 فروردین، روز شهادت حضرت صدیقه مرضیه(س)، از برگزاری زیارت حضرت زهرا(س) در صبحگاه شهادت و حرکت قافله‌های عزاداری در سطح شهرستان خبر داد که این قافله عزاداری در شهر فریدونشهر از ساعت 10 صبح از جلو مسجد جامع و امامزاده مشعلدار(ع) خواهد بود.

یسلیانی گفت اولین دعای ندبه سال 1394 در امامزاده تاجعلی فریدونشهر برگزار خواهد شد.

Go to TOP