چاپ خبــر
یادداشت سردبیر؛

سال 1394 بر مردم عزیز فریدونشهرم مبارک

آغاز سال 1394

بسم الله الرّحمن الرّحیم

* یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ *

گذر زمین از نقطه اعتدال بهار در ساعت 2 و 15 دقیقه و 11 ثانیه شنبه 1 فروردین ماه 1394 و آغاز سال جدید را بر امام زمان -عجل الله تعالی فرجه الشریف- و بر رهبر مسلمین جهان، امام خامنه‌ای و بر ملت ایران به خصوص همه‌ی مردم شهرستانم، چه ساکن در فریدونشهر و چه غیر ساکن در اینجا، تبریک عرض می‌کنم و از خداوند مقتدر و دانا سالی پر از خیر و خوشی را آرزو می‌نمایم و ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره -سلام الله علیها-، ایام غم و اندوه شهادت مادر اهل بیت و مادر همه‌ی مسلمانان جهان را تسلیت می‌گویم.

ضمن تشکر ویژه از مخاطبانی که با نظرات خود ما را همراهی کردند، امیدوارم کاستی‌های سایت در سال گذشته را بخشیده و در سال جدید بتوانم اوّل رضایت خدا و بعد رضایت مردم خوبم را کسب کنم.

اللّهمّ صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم

 

  1. با سلام بنده هم به نوبه خودم عید رو به تمام هموطنانم به خصوص همشریهای عزیزم تبریک عرض میکنم

  2. همشهری گفت:

    وقتی اخبار مهم را منتشر نمیکنید توقع نداشته باشید راضی باشیم.

  3. به نام خالق یکتا ،خالق زیباییها:
    فرارسیدن بهار طبیعت امسال همزمان است با ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت صدیقه طاهره (س) امیدواریم به لطف وکرم الهی این سال ،سالی توآم با شادی وشادمانی وسعادتمندی برای مردم دنیا بوده وسالی پرازخیروبرکت برای مردم ایران اسلامی باشدوسالی همراه باعزت وافتخار برای ملت ایران ومردم سختکوش وغیرتمندشهرستان فریدونشهران شاءالله.
    درضمن با تبریک به برادرعزیزمان مدیریت محترم سایت پونه زار اززحمات ایشان نهایت سپاس را داشته وازاطلاع رسانی ایشان نهایت سپاس راداریم وانتظارداریم با اطلاع رسانی به موقع ،دقیق وگسترده ازسراسر جهان باعث پیشرفت فرهنگی جامعه ایرانی وجهانی باشند.ان شاءالله.

  4. یه سوال مهم: آیا شما همشهریان گل به پیشرفت فریدونشهر امیدوار هستید؟ چگونه؟ لطفا جواب بدهید

  5. خخخ گفت:

    جااااااان؟؟
    فریدونشهرم؟؟؟

  6. تذکر گفت:

    با سلام. انتشار تقریبا اکثر نظرات توسط شما با کمترین سانسور فقط و فقط یک ترفند رسانه ای جهت جایگیری در بین مردم است. لذا خواهشمندم انقدر وابسطه عمل نکنید و نسبت به انتشار و انعکاس همه اخبار فریدونشهر اقدام نمایید. با توجه به اینکه نام سایت خبرگذاری فریدونشهر یا سایت خبری فریدونشهر است لطفا بر این وظیفه اصلی عمل کنید و تاکید میکنم همه اخبار را منتشر کنید. باسپاس.

Go to TOP