چاپ خبــر
نماینده فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس:

اردوغان باید در عرصه بین المللی جوابگو اظهارات خود باشد/ مسئولین وزارت خارجه با سفر اردوغان برخورد کنند

عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس گفت: بعضی از سخنان اردوغان به نوعی دخالت در امور داخلی کشور و اتهام زنی است که باید در عرصه بین المللی جوابگو باشد .

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه‌زار به نقل از بوتیانیوز، محمد‌علی اسفنانی سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی مجلس در واکنش به اظهارات اردوغان رئیس جمهور ترکیه گفت : اظهارات اردوغان غیر منطقی و غیر مسئولانه و برخلاف اصول دیپلماتیک بود و هیچ توجیهی برای این حرف ها وجود ندارد .

وی افزود : بعضی از حرف های اردوغان به نوعی دخالت در امور داخلی کشور و اتهام زنی است که باید در عرصه بین المللی جوابگو باشد .

سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی مجلس با بیان اینکه مسئولین وزارت خارجه برخورد مناسبی با این موضوع نداشته اند خاطر نشان کرد : سخنان اردوغان کافی هستند که روابط دو کشور از حالت دوستانه به روابط تیره کشانده شود .

اسفنانی عنوان کرد : اظهارات اخیر اردوغان سخیف تر از اظهارات قبلی بود و طوری اظهار نظر کرده است که ایران بسیار مشتاق به سفر ایشان به ایران است و تصمیم این سفر برای آمدن به تهران با خودش است که بیاید یا نه .

وی ادامه داد : باید برخورد مناسبی با این فرد انجام شود و سفر ایشان حداقل لغو یا به تعویق بیفتد زیرا اظهارات ایشان درباره ایران برای یک مقام رسمی غیر مسئولانه است.

سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی مجلس در واکنش به سابقه اردوغان گفت اظهار داشت : اردوغان سابقه خوبی ندارد و اظهارات ایشان در ماه ها و سال های اخیر در بحث داعش و کوبانی نشان می دهد که زیاد آدم معقول و موجهی نیست.

  1. شاکی گفت:

    کاش سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی مجلس و نماینده شهرمون یه کم به فکر اوضاع نابسامان شهرمون هم بود

  2. تایید شاکی گفت:

    تایبد مینماییم.

  3. تأیید گفت:

    من هم تأیید میکنم

  4. وحید گفت:

    همین که نگران وضع آب اصفهان است برایمان کافی است.

  5. اردوغان بعله شما تو اخبار فریدونشهر بهتر چیزای مهمی که رخ میده بنویسین نه مثل بزدلها یه گوشه قایم شید و انگار نه انگار که تندیسی بوده نبوده عجب شما به مردم خودتون با انعکاس ندادن این خبرها توهین کردین*

Go to TOP