چاپ خبــر
عضو شورای شهر اصفهان:

۱۵۰ هزار مسافر در هر ۲۴ ساعت در اصفهان اسکان داده شدند

جهانگیری گفت: در ایام نوروز در هر ۲۴ ساعت ۱۵۰ هزار نفر در اصفهان اسکان داده شدند.

به گزارشسایت تحلیلی خبری پونه‌زار به نقل از مهر، رسول جهانگیری پیش از ظهر امروز در هشتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به فعالیت‌های شایسته ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان اظهار داشت: فعالیت‌های این ستاد در شهر اصفهان همه ساله قابل توجه بوده است و در این راستا چنانچه فعالیت‌های صورت گرفته زیر نظر سازمان گردشگری صورت پذیرد با موفقیت‌های بیشتری همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز در هر ۲۴ ساعت ۱۵۰ هزار نفر در اصفهان اسکان داده شدند، افزود: در این ایام بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی برای اسکان مسافران نوروزی پیش‌بینی شد که تمام این واحدهای مسکونی به لحاظ نظافت، امنیت و برخورداری از امکانات با هیچ شهر دیگری قابل مقایسه نبوده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان استفاده از ظرفیت سایر ارگان‌ها و ادارات برای پذیرش میهمانان نوروزی اصفهان را ضروری دانست و گفت: چنانچه در این راستا برنامه‌ریزی‌های مناسب صورت گیرد طی سال آینده شاهد حضور بیشتر مسافران نوروزی خواهیم بود.

وی استفاده از ظرفیت‌های گردشگری برای توسعه اقتصادی استان اصفهان را ضروری دانست و بیان داشت: استان اصفهان دیگر ظرفیت پذیرش صنایع را ندارد و توسعه کشاورزی با توجه به شرایط خشکسالی نیز در استان امکان ندارد و ضروری است که با استفاده صحیح از ظرفیت‌های گردشگری استان نسبت به توسعه توجه داشت.

جهانگیری ایجاد زیرساخت‌های گردشگری را نیز مستلزم صرف زمان زیادی و حداقل ۶ سال دانست و افزود: برای مثال ایجاد هتل در اصفهان حداقل به هفت سال زمان نیاز دارد و از این رو باید هر چه سریعتر نسبت به ایجاد زیرساخت‌ها اقدام شود.

Go to TOP