چاپ خبــر
با جانمایی پیست موتورسواری فریدونشهر؛

فعالیت هیأت اتوموبیلرانی و موتورسواری جدی‌تر می‌شود

هیأت اتوموبیلرانی و موتورسواری چندی است فعالیت خود را به طور حرفه‌ای در چهار رشته آغاز کرده است.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، سال 93 سال افتتاح چند رشته ورزشی تخصصی جدید در فریدونشهر بود. یکی از این رشته‌ها هیأت اتوموبیلرانی و موتورسواری است که با هدف متمرکز کردن انرژی جوانان به سمت تفریحات جذاب، هیجان انگیز، حرفه‌ای و سالم تأسیس شده است.

DSC_0021

مجتبی لچینانی رئیس این هیأت در گفتگو با خبرنگار پونه زار گفت هیأت اتوموبیلرانی و موتورسواری در حال حاضر شامل سه کمیته در موتورسواری با عناوین موتور سنگین (Race)، کراس و تریل خیابانی و یک کمیته در اتوموبیلرانی با عنوان کمیته دودیفرانسیل می‌شود.

DSC_0009

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونشهر پیش از این از برنامه ریزی برای تهیه پیست موتورسواری برای این هیأت خبر داده بود. قرار است به زودی کارشناس فدراسیون اتوموبیلرانی و موتورسواری برای انتخاب مکان مناسب برای پیست موتورسواری فریدونشهر به این شهرستان بیاید.

Screenshot_2015-03-03-18-30-54

لچینانی، رئیس هیأت اتوموبیلرانی و موتورسواری فریدونشهر، اظهار داشت کسانی که تمایل به آگاهی یافتن و یا شرکت در برنامه‌های این هیأت هستند می‌توانند از طریق شماره 09132729683 با هیأت تماس گرفته و ثبت نام نمایند.

  1. عجب حرکات فوق…..وموتور پوکیده ای؟لطفا با ابروی شهرستان بازی نکنید

  2. صالحی گفت:

    سلام.شمایی که خودتومعرفی نکردی ویک نظرکاملا بی فکرانه دادی.بایدبه اطلاع شمابرسونم که این هیئت دراول راهش هست.انتظارنداری که مسابقات فرمول یک توفریدونشهربرگزاربشه.مابایدازاین حرکت حمایت واستقبال کنیم تابه نتیجه برسه.شمااگه بفکرآبروی شهرستان هستی یه اقدامی خودت انجام بده.

  3. عالیه . به کارتون ادامه بدید

  4. ع گفت:

    فکر میکنید موتور سواری ایناست من هم دستام راول میکنم

  5. iman ghasemi گفت:

    سلام امیدوارم که در این راه موفق باشید…
    امیدوارم که در آینده نزدیک در فریدونشهر پیست موتور سواری راه اندازی بشه چیزی هست که واقعا شهرستان بهش نیاز داره…

  6. م .ا گفت:

    آقای لچینانی عالیه منم به زودی به جمع تان اضافه میشوم

  7. mmmm گفت:

    آقای لچینانی حرف ندارین ب کارتون ادامه بدین ب کوری دشمناتون

  8. 456 گفت:

    سلام .تویی ک میگی ابروی شهر خودت چیکار کردی برا ابروی شهرت فک کردی اونیم ک بیکینگ سوار تو اصفهان اولش با همون بوده ن با یه 150هندا شروع کرده خیلیم ب فکر ابروی شهرتی برو خودت یکی بخر تو فریدونشهر فقد از حسادت بلدیم فوش بدیم و تحقیر متحد بودنو بلد نیستیم ب کوری اونایی ک خودشون نمیتونن و هرچی دشمن بهترین هارو بدست بیاریم با یه پیست عالی و درجه یک با زیاد شدن موتور سنگین در فریدونشهر اقا مجتبی مال این حرفایی کارت درست و بقیه بچه های موتور سوار همیشه رو یه چرخ باشید و موفق

Go to TOP