چاپ خبــر
با حضور 2 هزار نفر در اصفهان؛

گردهمایی مدیریت بحران برگزار می شود

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: چهارشنبه هفته جاری گردهمایی مدیریت بحران با حضور بیش از دو هزار نفر در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش پونه زار به نقل از صاحب نیوز، مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به یکی از برنامه‌های اجرایی استان در این هفته تصریح کرد: سه‌شنبه هفته جاری همایش آموزشی ایمنی و بلایای طبیعی در گلپایگان برگزار می‌شود.

وی به برگزاری نمایشگاه تخصصی معماری طی روز‌های ۲۰ تا ۲۴ مهرماه امسال در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: در این نمایشگاه تخصصی سبک‌ها و استاندارد‌های جدید ساختمان‌سازی ارائه می‌شود.

مهندس شیشه‌فروش با بیان اینکه همچنین چهارشنبه هفته جاری گردهمایی مدیریت بحران با حضور بیش از دو هزار نفر در اصفهان برگزار می‌شود، تاکید کرد: مدیریت بحران باید در سطح جامعه نهادینه شود و برگزاری این برنامه‌ها راهکاری برای دست‌یابی به این امر مهم است.

وی به برگزاری مانور قطع برق سیستم‌های مخابراتی برای نخستین بار در اصفهان اشاره کرد و افزود: برگزاری این برنامه‌ها سبب بازنگری در بحث‌های آموزشی امداد و نجات می‌شود و با برگزاری این برنامه‌ها نوعی هماهنگ‌سازی در انسجام برنامه‌های مدیریت بحران به وجود می‌آید.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: همچنین پنج شنبه این هفته طرح اسکان اضطراری در ۱۰۶ شهر و ۲۰۰ روستای موجود در سطح استان با هدف اسکان اضطراری در حوادث و زلزله برگزار می‌شود.

Go to TOP