چاپ خبــر
با همکاری نیروی انتظامی و محیط زیست؛

دستگیری شکارچیان در پشتکوه فریدونشهر/اصلاح شد

یک گروه شکارچی در پشتکوه فریدونشهر دستگیر شدند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، محمد میکلانی،‌ مسئول دفتر نمایندگی حفاظت محیط زیست فریدونشهر، در گفتگو با خبرنگار پونه زار گفت سحرگاه امروز یک گروه شکارچی درپشتکوه موگویی فریدونشهربا همکاری گشت منابع طبیعی نیروی انتظامی پاسگاه مصیر و محیط زیست شناسایی فریدونشهر و دستگیر شدند.

میکلانی اظهار داشت ساعت 5 صبح گشت پاسگاه مصیر با هوشیاری در محدوده روستای خوش میوه به یک اتومبیل مشکوک شده و بعد از بازرسی آن متوجه وجود لاشه یک رأس گراز وحشی در آن می‌شود و بلافاصله با نمایندگی حفاظت محیط زیست فریدونشهر جهت بررسی موضوع تماس می‌گیرد.

حفاظت محیط زیست فریدونشهر بعد از حاضر شدن در محل، با همکاری نیروی انتظامی اقدام به دستگیری شکارچیان نموده و جهت پیگرد قانونی به مراجع قضایی معرفی می‌کند.

  1. دبیر گفت:

    آقا محمد میکلانی زنده باشی تشکر از زحمات جنابعالی موفق باشید.

  2. در حالی که سخره ها و کوههای پشتکوه شرایط مناسبی برای زندگی عقابها و سایر پرندگان داردو ما با توجه به کوهنوردیهای متعدد که در شهرستان داشته ایم حتی شاهد یک نمونه پرواز عقابها را نبوده ایم وشاهد پرواز عقابها درزمینهای هموار عسکران تا تیران هستیم امیدواریم جناب آقای میکلانی و همکارانش عاملی باشند برای حفظ امنیت محیط زیست شهرستان با گزارشهای مردم شهرستان به محیط زیست در ضمن از محیط زیست شهرستان می خواهیم شماره محیط زیست را به اطلاع شهروندان برسانند از طریق همین سایت یا بنر

  3. 09132713042,57592324شماره تماس با محیط زیست فریدونشهر با تشکر از شما

  4. کمیل گفت:

    سخره
    مسیر !!!!

    صخره.
    مصیر.

    …تشکر

  5. باسلام واحترام به سایت محترم پونه زار ازاین اطلاع رسانی واقدام به موقع ماموران زحمتکش نهایت سپاس راداریم شمارابه خداوندیکتا قسم میدهم هرچه می توانید دررابطه باحفظ محیط زیست سخت بگیرید ومنطقه را حفظ کنید مادراین شهرستان جزطبیعت ومردمان زحمتکش چیزدیگری نداریم خداخاطیان رالعنت کند.

  6. با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه پرسنل زحمت کش محیط زیست بخصوص جناب آقای میکلانی که سالها در حفاظت از طبیعت زحمت کشیده اند. انشاا.. با حضور ایشان در شهرستان فریدونشهر طبیعت این شهرستان جان دوباره ای بگیره

  7. اسماعیل جان دربرنامه های کوهنوردی شرکت کن تا عقاب هم ببینی

  8. مسئولان کشوری و استانی و شهرستانی باید محیط زیست را تقویت و مجهز نموده هم از لحاظ نیرو و تجهیزات و ….چرا که گونه های نادری در شهرستان دیده شده و جناب آقای میکلانی نیز باید بیشتر اطلاع رسانی نموده و محیط زیست را به مردم بشناسانند

  9. سارا گفت:

    باتشکر از آقای میکلانی ولی متأسفانه خبرهایی از شکار حیوانات در شهرستان فریدونشهر به گوش میرسه شکارچیان آزادانه به کارخود ادامه میدهند مخصوصا در چغیورت ازتوابع فریدونشهر کاش سختگیری ها بیشتر بود و شکاربانهای بیشتری درمنطقه میبود.

    • ل.ل گفت:

      خب آقای میکلانی که شماره های خودشان را حتی شماره موبایلشان را داده اند باهاشون تماس بگیرید و همان لحظه به او بگویید.

  10. شاکی گفت:

    نوش دارو بعد از مرگ سهراب?????

Go to TOP