چاپ خبــر
به مناسبت روز جهانی تنیس روی میز؛

هیأت ورزشی یک شهرستان با تنها چهار میز و بدون مکان

نرگسیان گفت با وجود استعداد فوق العاده رشته تنیس روی میز در فریدونشهر، فضای مناسبی برای پرداختن به تنیس روی میز در شهرستان وجود ندارد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، ششم آوریل با نام «روز جهانی تنیس روی میز» نامگذاری شده است. به همین مناسبت در گفتگو با حسنعلی نرگسیان، رئیس هیأت تنیس روی میز فریدونشهر، به بررسی این ورزش در شهرستان فریدونشهر و مشکلات آن پرداختیم.

نرگسیان از استعداد خاص مردم فریدونشهر در این ورزش سخن گفت و افزود سرعت یادگیری و به مهارت رسیدن فریدونشهری‌ها در رشته تنیس روی میز عجیب و فوق العاده است.

وی در مورد امکانات هیأت تنیس روی میز فریدونشهر گفت تنها چهار میز تنیس برای استفاده مردم شهرستان وجود دارد که آن هم به علّت نداشتن فضای ورزشی مورد نیاز قابل استفاده نیست.

نرگسیان از تلاش رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونشهر و معاونت تربیتی اداره آموزش و پرورش این شهرستان برای تخصیص فضا به این هیأت اشاره کرد و افزود تاکنون این تلاش‌ها به ثمر ننشسته است. وی با توجه به وجود استعدادهای درخشان در فریدونشهر در این رشته خواستار همکاری مسئولین و ورزشیاران برای فراهم کردن حداقل فضا برای این رشته شد.

رئیس هیأت تنیس روی میز فریدونشهر همچنین اظهار داشت در حالی که فضای لازم برای استفاده و تمرین ورزشکاران تنیس روی میز در شهرستان وجود ندارد، هر ساله ورزشکاران این رشته چه در بخش خواهران و چه در بخش برادران در سطح استانی به مقام‌های برتر دست پیدا می‌کنند.

  1. همشهري گفت:

    يادش بخير حدود ١٠-١٥سال پيش تنيس روي ميز شهرستان چ رونقي داشت
    ي كلاس بود
    ي مربي خوب( بيژن اسفناني)
    يادم نميره بچه ها با چ انرژي و پشتكاري بطور حرفه اي تمرين ميكردن
    هميشه هم مقام استاني داشتيم
    يادمه چندباري هم بچه ها رفتن مسابقات كشوري
    ياد باد آن روزها
    و تاسف براي شرايط امروز

  2. مهدی گفت:

    نه تنها تنیس بلکه بقیه هيأت ها هم همین اوضاع رو دارن…واقعا تأسف باره

Go to TOP