چاپ خبــر
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

برای برداشت های بالا دست زاینده رود تدبیری اندیشیده شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: دیدن سرشاخه ها و تنه درختان با چهره ای رنجور به ویژه در غرب اصفهان مورد گلایه مردم است.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از اصفهان بیدار، رضا امینی امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان بر لزوم ساماندهی و احداث فضای سبزهای محلی و کوچک شهر که آزادسازی آنها تا حدی انجام شده تا فصل تابستان تاکید کرد و افزود: در مناسب سازی معابر شهری به ویژه در مناطق ۳ و ۱ شهرداری اصفهان که مناطق گردشگری و مرکزی شهر هستند تسریع شود تا در بهار و تابستان برای جانبازان و معلولان قابل استفاده باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بحران خشکسالی و کاهش نزولات آسمانی در اصفهان، بیان داشت: در حال حاضر با کمبود فضای سبز مواجهیم و دیدن سرشاخه ها و تنه درختان با چهره ای رنجور به ویژه در غرب اصفهان مورد گلایه مردم است.

وی تاکید کرد: مسئولان لازم است حق آبه مردم اصفهان را طبق اسناد تاریخی از چند سال گذشته تاکنون بپردازند و برای برداشت های بالادست زاینده رود تدبیری بیندیشند تا زندگی مردم غرب اصفهان، ناژوان و شرق اصفهان که با کشاورزی و آب گره خورده است آسیب نبیند.

امینی با بیان اینکه زاینده رود همیشه زنده خواهد ماند، اذعان داشت: لازم است مردم اصفهان، یزد، کرمان، چهارمحال و بختیاری و خوزستان طبق یک منطق حاکم بر حوزه آب از این نعمت الهی استفاده کنند.

  1. رضا گفت:

    این آقا که اینقدر چهره شناس هستند که چهره رنجور درختان را تشخیص می‌دهند . لطفا نگاهی هم به چهره نزار مردم بیکار غرب استان بویژه فریدونشهر بیاندازند. آبهایی که ایشان صحبتشان را می‌کنند صرف فولاد مبارکه و ذوب آهن و چمن کاری و فضای سبز چندین هکتاری صفه شده است به دنبال آب در غرب اصفهان نگردند.

  2. حق آبه مردم فریدونشهر پس حقی ندارند که هم مزارعشان خشک شد هم چشمه ها و هم قناتشان شما فکر چمن هستید مردم با این آب نان خانوادهایشان را در می آورند زاینده رود اگه کل آب دنیا را به طرفش روان کنیم باز هم حتی یک قطره آب به داخل اصفهان نمی رسد چرا که در هر بار قطع آبی که انجام می دهند فقط میلیونها ماهی می میرند شب بخیر اصفهان

  3. مجید گفت:

    به نام اصفهان اما به کام یزد و رفسنجان و کرمان

  4. واقعاٌ این آقا درست می فرمایند باید تدبیرشود وحق مظلومان شهرستان فریدونشهر که با انتقال آبشان ضایع شده رابدهندیک زحمت به خودشان بدهند واین محلات اصفهان راسربزنند وبپرسند این بیچاره هاازکجا به این
    محلات آمده اند: هفتون ،مفت آباد،خورزوق،جاده دولت آباد،ملک شهر،خانه اصفهان،شاهین شهر،دستگرد،رهنان،خمینی شهر،جوی آباد،کهندژ،درچه،زازران،جلال آباد،گلدشت،ویلاشهر،یزدانشهر،امیرآباد،نجف آباد،آزادگان و………اینها حاصل تدبیرانتقال آب غرب استان است هزاران روستای تخریب شده وسیل بیکاران استان سرازیرشده ومستقربرسرچهارراه های شهراصفهان امیدوارم فقط خداوندمتعال درموردبانیشان قضاوت نماید ماکه دستمان وفریادمان به جایی نرسید.انشاءالله

Go to TOP