چاپ خبــر
با تصویب شورای فرهنگ عمومی شهرستان؛

چهارم دی ماه، روز ایثار و شهادت فریدونشهر نامگذاری شد

چهار دی به عنوان روز ایثار و شهادت فریدونشهر و دو مصوبه دیگر برای برپا نگه داشتن یاد شهدا، مصوبات امروز شورای فرهنگ عمومی شهرستان فریدونشهر بود.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فریدونشهر که ظهر امروز با حضور مسئولان ادارات فریدونشهر، به ریاست امام جمعه و به دبیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، سه مصوبه با رنگ ایثار و شهادت داشت.

شورای فرهنگ عمومی شهرستان فریدونشهر به پیشنهاد فرماندار، روز چهار دی ماه را به عنوان روز ایثار و شهادت در شهرستان فریدونشهر به تصویب رساند. علت نامگذاری این روز به نام روز ایثار و شهادت فریدونشهر این بود که 4 دی 1365 پنج معلم فریدونشهری در عملیات کربلای چهار، به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. این پنج شهید غواص عبارت بودند از شهیدان سیدسعید انوری، احمدرضا طاهری، عزت‌الله لچینانی، علی‌محمد رحیمی و محمود لچینانی.

همچنین این شورا با پیشنهاد اداره ورزش و جوانان فریدونشهر برای نامگذاری سالن کشتی تربیت بدنی فریدونشهر به نام شهید کشتی‌گیر، محمدرضا یسلیانی، موافقت کرد.

شورای فرهنگ عمومی شهرستان به اتفاق آراء از شهرداری فریدونشهر خواست با همکاری اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران فریدونشهر نسبت به نصب تصاویر شهدا در خیابان اصلی شهر اقدام کند.

دیگر پیشنهادات ارائه شده در این جلسه ساخت موزه شهدا و ساخت یادمان شدا بود.

شهرستان فریدونشهر حدود 140 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

  1. همشهری گفت:

    شهید محمد لچینانی هم معلم بود

  2. همشهری گفت:

    بیاییم این کار را هم مانند یادمان گلستان شهدا و البته بسیاری از کارهای دیگر بدون برنامه و طرح همه جانبه انجام ندهیم
    آقای جدیدی به شهرداری و بنیاد شهید برسانید که سری به نجف آباد بزنند و ببینند چقدر زیبا تصاویر شهدا را طراحی و در همه خیابان ها نصب کرده اند و نه مانند شهر برف انبار!!

  3. اقای جدیدی اصلاح کنید شهید محمود لچینانی

  4. سلام بنیاد شهید چرا آخه؟
    اونا که وقت ندارن بندگان خدا!
    *
    پونه جون مدیونی اگه نظرمو بدون تغییر نذاری!

  5. دوست گفت:

    فامیل دور کشته مردتم من. اره اونا که اصلا وقتت ندارن فک کنم ثبت اسناد یا کمیته امداد یا مثلا ثبت احوال برن دنبال کاراش خوبه.
    جدای از شوخی حالا دوتا بنر بی کیفیت چاپ میکنن چن روز بعد رنگش میره و خداحافظ. جیب اقای پ در ش پر میشه فقد.

    • منصف گفت:

      آقای محترم
      بجای تهمت اگه شما نظر بهتری دارین واگه تواناییش رو داری بسم الله ……
      راهکار ارائه دادن هنره نه تخریب شخصیت افراد و …….

  6. جواب به منصف گفت:

    دوست منصف همشهری عزیز لطف کرده و مثال زده. من به کسی تهمت نزدم .من گفتم اگه قراره هزینه بشه طوری نباشه که حیف و میل بشه و بعدم هیچی. والا بعضیا همه جا و همه چی رو مال خودشون میدونن. مگه میزارن . والااا

  7. منصور گفت:

    این کار وظیفه بنیاد شهید و شهرداری هستش.
    که هم قسمت فرهنگی شهرداری و هم بنیاد شهید کم کاری کرده.
    اما دوست عزیز که خودتون رو منصف اسم گذاشتین باید بگم بهاحتمال زیاد شما از کارکنان یکی از این دو نهاد هستید و تا وقتی که شما مسئولیت به عهده دارید چه کسی میتونه بیاد و به قول شما بسم الله بگه و شروع به کار کنه. ماشالا شهرداری هم که هیجا از نظرات دیگران بهره نمیبره.
    اگر هم از کارکنان نیستید که لازم نیس سنگ دیگران رو به سینه بزنید.

Go to TOP