چاپ خبــر
پایان ۲۷ روز تجاوز متجاوزانه عربستان به یمن؛

عرق شرم شکست بر پیشانی رژیم صهیونیستی، آل سعود و آمریکا/ بینی آل سعود به خاک مالیده شد+ جدول مقایسه دستاوردهای انصارالله و عربستان

کشورهای عضو ائتلاف متجاوزانه علیه یمن به سرکردگی عربستان سعودی در بیانیه‌ای پایان حملات خود در یمن را اعلام کردند.

به نقل از تلویزیون دولتی عربستان سعودی، کشورهای ائتلاف متجاوز به سرکردگی عربستان سعودی سه‌شنبه شب در بیانیه‌ای، پایان عملیات خود در یمن و آتش‌بس در این کشور را اعلام کردند.

download

ائتلاف متجاوز در ادامه این بیانیه اعلام کرد که «مرحله بازگرداندن امید به یمنی‌ها» به منظور انجام عملیات سیاسی طبق قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل آغاز شده است.

پیش از اعلام این بیانیه، وزارت دفاع عربستان سعودی برای فراهم ساختن زمینه جهت توقف تجاوزات هوایی به یمن و اعلام آتش‌بس تاکید کرد که تجاوزات جنگنده‌های سعودی منجر به از بین رفتن همه تهدیداتی شد که در مرز دو کشور وجود داشته است.

وزارت دفاع عربستان سعودی همچنین مدعی شد که موشک های بالستیک که در اختیار حوثی‌ها در یمن قرار داشته است، منهدم شد.

فرماندهی ائتلاف متجاوز علیه یمن به سرکردگی عربستان سعودی برای مشروعیت بخشیدن به تجاوزات خود و کشته و زخمی شدن هزاران نفر از مردمی بی گناه یمن در عملیات متجاوزانه «طوفان قاطع» اعلام کرد که این عملیات به درخواست عبدربه منصور هادی رئیس‎جمهور مستعفی یمن پاسخ داده است.

«احمد عسیری» سخنگوی ائتلاف متجاوزان به یمن نیز دقایقی پس از اعلام رسمی پایان حملات به یمن با حضور در نشستی مطبوعاتی به تشریح چندین باره اهداف عملیات موسوم به «طوفان قاطع» پرداخت.

وی با ادعای موفقیت آمیز بودن عملیات طوفان قاطع، اعلام کرد: عملیات ما در تحقق اهدافش دقیق بوده و حملات هوایی ما به 2415 رسید.

  1. مجهول گفت:

    الحمدلله که پوزه ی شیطان بار دیگر به خاک مالیده شد…
    إن شاءالله به زودی شاهد انقراض نسل وهابیهای سعودی به دست امام عصرمان حضرت مهدی (عج) باشیم…

Go to TOP