چاپ خبــر
با حضور مسئولین و خانواده شهید؛

پرده برداری از تابلو سالن کشتی در سالروز شهادت کشتی‌گیر شهید فریدونشهری

در سالروز شهادت شهید محمدرضا یسلیانی از تابلو سالن کشتی تربیت بدنی با نام و تمثال این شهید کشتی‌گیر پرده برداری شد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، در سالروز شهادت شهید محمدرضا یسلیانی با حضور مسئولین شهرستان و خانواده این شهید از تابلوی سالن کشتی تربیت بدنی فریدونشهر مزین به تمثال و نام این شهید پرده‌برداری شد.

در این مراسم رضا یسلیانی، رئیس هیأت کشتی فریدونشهر گزارش کوتاهی از وضعیت این رشته ورزشی ارائه داد و سپس غلامرضا یسلیانی، سرپرست فرمانداری فریدونشهر، که هم‌کلاس این شهید نیز بوده است، به بیان خاطراتی از شهید یسلیانی و خصایص شهید چون شوخ طبعی و آمادگی بالای جسمانی دانست.

وی در ادامه با ذکر مثال‌هایی از رشته‌های ورزشی مختلف، ورزشکاران این شهرستان را با استعداد و قابل پیشرفت بیان کرد و گفت: قهرمانان واقعی شهدا هستند.

سرپرست فرمانداری فریدونشهر از پیشرفت امکانات ورزش در فریدونشهر سخن گفت و اظهار داشت: در نوجوانی و جوانی من، تنها یک سالن ورزشی در شهرستان وجود داشت ولی الان سالن‌ها و زمین‌های متعدد ورزشی هم در شهرها و هم در روستاهای شهرستان ساخته شده است.

بعد از سخنان سرپرست فرمانداری فریدونشهر، از تابلو سالن کشتی فریدونشهر با نام سالن کشتی شهید محمدرضا یسلیانی توسط پدر این شهید پرده برداری شد.

در بخش پایانی مراسم، مهمانان به داخل سالن کشتی هدایت شدند. جایی که کشتی گیران نوجوان جمع شده بودند تا قسم نامه پایبندی به راه شهدا و ارزش‌های پهلوانی را به زبان بیاورند.

  1. با سلام.با تشکر از پوشش خبری سایت پونه زار؛امیدوارم جوانان ادامه دهنده راه شهدا باشند.

  2. یاد شهید گرامی و انشا اله جوانان امروز گرایششان به ورزش باشد تا موارد دیگر

Go to TOP