چاپ خبــر
عضو کمیسیون حقوق و قضایی مجلس مطرح کرد؛

مسابقه وحشی‌گری بین آل سعود و رژیم کودک کش صهیونیست

عضو کمیسیون حقوق و قضائی مجلس گفت: عربستان در یمن دقیقاً همان خطی را سیر می‌کند که رژیم صهیونیستی در صبرا و شتیلا و مخصوصاً در غزه سیر کرد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از ثامن، محمدعلی اسفنانی، نماینده فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت، اظهار داشت: اقدام عربستان هم در حمله به یمن وهم پیش از آن حمایت همه‌جانبه و بی‌دریغ از حاکمان ظالم یمنی بود که مورد غضب مردم یمن بودند،به دنبال آن ممانعت از ارسال کمک‌های انسان دوستانه به مردم مظلوم یمن  تماماً در راستای یک هدف است که استکبار جهانی و صهیونیزم طراح آن هستند.

وی تصریح کرد: عربستان با ادعای مسلمانی به قائم‌مقامی آمریکا و رژیم صهیونیستی به حمله کرد ،اولویت اول آن‌ها کشتار زنان و کودکان و افراد بی‌دفاع  است، سپس از بین بردن ساختارهای اقتصادی کشوری که صرفاً به دنبال این هستند که خودشان سرنوشتشان را بر عهده بگیرند بود، جنایات عربستان در یمن با هیچ منطقی سازگار نیست و مخالف صریح منشور سازمان ملل است، مخالف صریح قواعد و اصول انسانی است خصوصارفتار عربستان مخالف با آموزه‌ای دینی اسلام و سیره پیامبر(ص) است.

اسفنانی بیان داشت:  وقتی خوی ددمنشی عربستان گروه تروریستی مانند داعش که وحشیگری و جنایت‌هایش آن هرگز قابل‌تصور نبود را ساخته‌وپرداخته می‌کند، کشتن کودکان وزنان و مردم بی‌دفاع کار سختی برای آل سعود نیست، دشمنی که افراد بی‌گناه را زیر آتش توپخانه خود می‌گیرد طبیعی است که اجازه ارسال کمک‌های انسان دوستانه را هم نخواهد داد و فراتر از آن اجازه مداوای مجروحین و بازگشت آن‌ها به وطنشان را هم ندهد.

عضو کمیسیون حقوق و قضایی  گفت: نحوه عملکرد آل سعود به دلیل به دلیل خوی ددمنشی که داشت بعید نبود اما باید این حرکات محکوم شود و دنیا این سکوت مرگبار را بشکند و آن‌ها را  ملزم کنند حداقل اجازه دهند  کمک‌های انسان دوستانه به مردم مظلوم یمن برسد.

وی تأکید کرد: عربستان در یمن دقیقاً همان خطی را سیر می‌کند که رژیم صهیونیستی در صبرا و شتیلا و مخصوصاً در غزه سیر کرد، در غزه یک مسیر عبور در رفح وجود داشت که امکان دسترسی به غزه و کمک‌های انسان دوستانه را فراهم می‌کرد، رژیم صهیونیستی مصر را ملزم کرد که این مسیر بسته شود تا آب و غذا و کمک‌های بشردوستانه به مردم غزه نرسد و خودشان از زمین و هوا و دریا غزه را موردتهاجم قراردادند.

اسفنانی افزود: عمده افرادی که در غزه آسیب دیدند زنان و کودکان بودند، رژیم صهیونیستی و به‌صورت ویژه محل‌های نگهداری کودکان که مربوط به سازمان ملل بود را مورد هدف قراردادند  دقیقاً همان اتفاقی که امروز در یمن رخ می‌دهد دریمن هم مسیر ورود و خروج را به روی مردم بسته‌اند و حتی یکی از مراکزی که مربوط به سازمان ملل بود را بمباران کردن وزنان و کودکان را قتل‌عام کردند،عربستان می‌خواهد در مسابقه وحشیگری و رفتار غیرانسانی از رژیم منحوس صهیونیستی عقب نماند.

  1. این حرفها به جای خود . از جادهای یکطرفه منتهی به شهر فریدونشهر . کمربندی داران . که سه سال است متوقف شده است هم گریزی بزن شاید دعایش باقیات باشد .

  2. آگاه به امور گفت:

    برادر قیر خریداری شده است و به محض اینکه اب و هوا خوب بشود شروع به کار می کنند. خخخخخخخ

  3. دکی گفت:

    عزیز دل قیر که خیلی هست،
    بعد ماسه هم که فراوان است
    آب و هوا هم که خوب شده است
    پس منتظر چه هستید

Go to TOP