چاپ خبــر

پرسپولیس بازهم بدون حامی مالی شد

باشگاه پرسپولیس در اواخر فصل هم با مشکل بی‌پولی و نداشتن حامی مالی دست به گریبان شد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، حکایت‌ پرسپولیس در دو سال اخیر یکی از بی‌سامان‌ترین روزگار تاریخ خود را می‌گذراند. گذشته از مدیران مختلفی که در این دو سال اخیر به باشگاه رفت و آمد داشتند بحث حامی مالی باشگاه هم مثل قصه‌های هزار و یک شب شده است. در مقاطعی در این فصل پرسپولیس حامی مالی رسمی به نام بهنام پیشرو کیش داشت و در مقطعی هم حمید رضا سیاسی مدیرعامل باشگاه حامی مالی شد و روی پیراهن پرسپولیس هیچ اسپانسری را ندیدیم.

در نهایت در همین فصل باشگاه پرسپولیس 24 میلیارد از محل اسپانسر درآمدزایی داشته اما همچنان درگیر مشکلات مالی و مدیریتی خود است.

شرکت بهنام پیشرو کیش 11 میلیارد تومان هزینه کرده، 2 میلیارد هم فاکتور مالی داده و در مجموع 13 میلیارد تومان برای باشگاه پرسپولیس هزینه کرده است.هرچند همین شرکت بعد از اینکه قراردادش با باشگاه از سوی حمیدرضا سیاسی به طور یکطرفه فسخ شد از دادگاه درخواست غرامت 25 میلیارد تومانی کرده است. یعنی 13 میلیارد هزینه‌ای که انجام داده و 12 میلیارد تومان هم در خواست غرامت داشته است.

حمید رضا سیاسی هم می‌گوید 8 میلیارد برای باشگاه هزینه کرده که به گفته برخی افراد بخشی از این پول صرف هزینه کادرفنی اخراجی ابتدای فصل شده است.

حسین هدایتی هم که زمزمه بازگشتش به باشگاه شنیده شد 3 میلیارد تومان برای باشگاه هزینه کرده اما در نهایت او هم عضو هیات مدیره باشگاه نشد و اکنون باشگاه پرسپولیس همچنان بدون حامی مالی است که حتی برای ابتدایی‌ترین هزینه‌هایش مثل پول هتل هم مشکلات فراوانی دارد.

مسئولان باشگاه در تلاش هستند که برای بازی فردا با سایپا یک حامی مالی روی پیراهن جور کنند تا شاید با هزینه آن بخشی از مشکلات مالی خود را حل کنند مساله‌ای که بعید است اتفاق بیفتد و شاید سرخپوشان فردا هم بدون حامی مالی مقابل سایپا به میدان بروند. به نظر می‌رسد محبوب‌ترین باشگاه آسیا مشکلاتش هم به اندازه هوادارانش است!

حتی گفته می‌شود برانکو ایوانکوویچ هم که به اشتیاق دریافت پیش قراردادش به تهران آمده هنوز پولی نگرفته است اما او فعلا نجابت به خرج داده و حرفی از پرداخت نشدن پولش نمی‌زند اما کاسه صبر او هم روزی لبریز خواهد شد.

منبع: فارس
Go to TOP