چاپ خبــر
در تاشکند؛

برادران باتوانی مقام سوم کاتای تیمی مسابقات آسیایی ازبکستان را کسب کردند

سه برادر فریدونشهری الاصل به عنوان تنها نمایندگان استان اصفهان در مسابقات آسیایی تاشکند موفق به کسب مقام سوم کاتای تیمی شدند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، محمد، محدعلی و محمدرضا باتوانی کاتاکاران فریدونشهری الاصل در کاتای تیمی مسابقات آسیایی تاشکند در ازبکستان موفق به کسب مقام سوم شدند.

IMG-20150426-WA0006

این سه برادر که تنها نمایندگان استان اصفهان در این مسابقات هستند هم اکنون در تاشکند به سر می‌برند و علاوه بر کسب مقام سوم تیمی، محمدرضا باتوانی در کاتای انفرادی مقام دوم آسیا را به دست آورد.

  1. فقط میتونم بگم تبریک که پرچم ایران را هنوز هم گرجیان ایران زمین مثل بیسیم چیان زمان جنگ بالا میکشند

  2. علی گفت:

    لطفاً برای فریدونشهری الاصل بودن یا گرجی بودن برادران باتوانی ذکر منبع نیز بفرمایید. من مقاله ای در ویکی پدیای فارسی ساختم تحت عنوان محمدرضا باتوانی و در اون مقاله رده های “اهالی فریدون شهر” و “اهالی گرجی تبار ایران” را قرار دادم که توسط یکی از کاربران سایت حذف شده و می فرمایند فامیلی دلیل بر تبار نیست لطفاً منبع بیاورید

  3. فامیل باتوانی یکی ازفامیلهای اصیل گرجی بشمار می رود و برادران باتوانی نیز اصالتا از پدر گرجی بدنیا امده ولی بدلیل اشتغال پدر بزرگوارشان از ابتدا در شهر زرین شهر زندگی می کنند اما هر کسی که با این برادران بزرگوار ارتباطی دارند همواره آنان به گرجی بودن خود افتخار می کنند .
    اما اشتباه دوستمان علی آقا احتمالا ذکر محل تولد این بزرگواران است که زرین شهر قید شده و طبیعتا درست نیز می باشد اما اصالت با محل تولد فرد جابجا نمی شود.
    ما به وجود این بزرگواران همواهر افتخار می کنیم
    به مدیر محترم پونه زار نیز پیشنهاد می گردد جهت رفع این سوءتفاهمات مصاحبه ای با این برادران ترتیب دهند.

  4. مصطفی گفت:

    پونه زار منابع چی شد؟

  5. مهدی گفت:

    تبریک بهشون.امید وارم همیشه موفق باشن

  6. با سلام آقایان باتوانی پسرعموی بنده وپسردایی خانمم هستند که پدربزرگوارشان به خاطر شغل به زرین شهر اصفهان رفتندوآنجا ساکن هستتند که ما رفت وآمد داریم

Go to TOP