چاپ خبــر
در پی کسب افتخارات جهانی؛

تحلیل روزنامه ازبکستانی در خصوص برادران باتوانی

برادران باتوانی مورد تمجید روزنامه «آرنا» ازبکستان قرار گرفتند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، برادران باتوانی به عنوان سه برادر مطرح در کاراته دنیا مورد تحلیل، بررسی و تمجید روزنامه «آرنا» چاپ ازبکستان قرار گرفتند.

Konica_Firstfloor Q76

این سه برادر فریدونشهری الاصل اردیبشهت ماه سال جاری به عنوان تنها تیم اصفهانی حاضر در مسابقات آسیایی کاراته ازبکستان موفق به کسب مقام سوم تیمی شدند.

  1. d گفت:

    مبارک شهروندان زرین شهری باشد نه فریدونشهر. این آقایان را کی و کجا در فریدونشهر دیده ایم و کی به اصالت خود افتخار کرده اند؟

  2. جواد گفت:

    اصل باید جوری بود که همه مردم خبردارمیشدند وبه پاس این افتخار تقدیری ازشون میشد.

  3. نمازی گفت:

    جناب d براتون متاسفم که طرز تفکرتون این حرفاوافکاره.سه برادر قهرمان باتوانی قهرمانان ملی ایرانی هستند و یک قهرمان ملی همه جای کشور عزیز ایران برای همه افتخار است می دونی چرا؟ چون پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز را در دنیا به اهتزاز در می اورد.حالا شما بشین و سند و مدرک …بخواه.بنده خدا ،ما تو کل ایران انقدر ادمهای نخبه فریدونشهری الاصل داریم از دکتر.قاضی.رییس دولتی.در وزارتخانه ها.استاد دانشگاه.نظامی و کشوری و لشگری و دلاوران قهرمانی مثل برادران باتوانی که خیلیاشون را نمی شناسیم و اگه مثل شما فکر می کردند هیچی نمی شدن!و کسی هم وظیفه نداره به شما مدرک نشون بده.
    از دوستان در سایت پونه زاربسیار سپاسگزار که اینگونه دوستان پر افتخار را معرفی می کنه.و انشالله بقیه را هم معرفی کنن

  4. d گفت:

    جناب نمازی
    نمی خواد برا من متاسف باشی. در اینکه اینها نام آواران ملی هستند شکی نیست صحبت من این است که این آقایان در کدام مراسم عمومی مردم اعم از ورزشی یا قرهنگی یا مذهبی و… شرکت کرده اند و خودشان را از این مردم دانسته اند ؟ همه آن دکتر مهندس های نخبه شما هم که از این شهر بریده اند و کمترین توجهی به زادگاه خود ندارند نیز از دل و یاد مردم رفته اند. چه فایده ای دارد هی بگوییم این آقا فریدونشهری بوده ها ، اون آقا اصلیتش فریدونشهریه ها
    دلبستگی به زادگاه را بروید از خوانساری ها یاد بگیرید که حتی برای عوارض ماشین خود ، از تهران می ایند ودر خوانسار پرداخت می کنند

    • الیاس گفت:

      سلام
      آقای دی یا بی یا سی در جشن جوان فریدن که در شهرستان فریدن برگزار شد این قهرمانان مستقیم به فریدنی بودنشون افتخار کردند،
      فیلم جشن جوان در کانون جوان فریدن موجود می باشد می توانید تهیه کنید البته من مال شهرستان فریدنم اما بردارنم از گرج تا فارس، از لر تا ترک همه در فریدونشهر می باشند.
      هر چند به قول آقای نمازی قهرمانان یک کشور متعلق به تمام شهرستانهاست ولی این را گفتم چون شما خیلی دوست دارید این مسئله را به جای دیگری ربط بدهید.
      والسلام داداشم

Go to TOP