چاپ خبــر

محموله یک میلیاردی سیگار و توتون به مقصد نرسید

رییس پلیس آگاهی سمنان از دستگیری قاچاقچیانی که اقدام به قاچاق سیگار و انواع توتون و تنباکو می‌کردند، خبر داد.

به گزارش پونه زار به نقل از ایسنا ، سرهنگ داوود رسولی‌فر در تشریح جزئیات خبر کشف محموله یک میلیاردی قاچاق گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر حمل یک محموله قاچاق با یک دستگاه تریلر موضوع به صورت ویژه در دستور کار رسیدگی ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای فرماندهی استان سمنان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که این محموله با یک دستگاه تریلر در حال انتقال است گفت: بلافاصله طرح مهار برای متوقف‌کردن خودروی مورد نظر اجرا و این تریلر در15 کیلومتری محور گرمسار – ایوانکی شناسایی و متوقف شد.

رییس پلیس آگاهی سمنان افزود: ماموران در بازرسی از داخل این تریلر، محموله کالای قاچاق را که بسیار ماهرانه جاسازی شده بود، کشف کردند و با یک دستگاه جرثقیل محموله بزرگ کالای قاچاق را از داخل تریلر خارج کردند.

رسولی‌فر با بیان اینکه در 179 کارتن این محموله یک میلیون و 790 هزار نخ انواع سیگار قاچاق وجود داشت گفت: بیش از 20 هزار و 500 بسته انواع توتون و تنباکو، 283 دستگاه ریسیور دریافت کننده امواج ماهواره‌ای، 2500 ثوپ انواع لباس و 450 کیلوگرم انواع پودرهای بدنسازی و پرورش‌اندام از داخل این تریلر کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه ازش اریالی این محموله یک میلیارد و 883 میلیون ریال تخمین زده شده گفت: متهمان این پرونده نیز پس از دستگیری به مرجع‌قضایی تحویل داده شده‌اند.

Go to TOP