چاپ خبــر
مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان:

یک سوم کلاس‌های درس بعد از انقلاب توسط خیرین مدرسه ساز ساخته شده است

مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان فریدونشهر توسط اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان فریدونشهر با همت اداره آموزش و پرورش شهرستان در تالار شهروند فریدونشهر برگزار شد.

در این مراسم که با هدف تقدیر از خیرین مدرسه ساز شهرستان برگزار می‌شد، محمدرضا قربانی، مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت، رؤسای ادارات فریدونشهر، خیرین مدرسه ساز فریدونشهر و جمعی از فرهنگیان شهرستان حضور داشتند.

قربانی در این مراسم با بیان این سخن مقام معظم رهبری که « مجمع خیرین مدرسه‌ساز از پدیده‌های مبارک کشور است»  اظهار کرد بعد از انقلاب 490،000 کلاس در کشور ساخته شده که از این بین بیش از 100،000 کلاس به دست خیرین مدرسه ساز ساخته شده است.

از دیگر برنامه‌های این مراسم سخنرانی سرپرست فرمانداری فریدونشهر، اجرای سرود توسط دانش‌آموزان مدرسه بهشت آیین فریدونشهر به چهار زبان که تحسین حضار را برانگیخت و سپس اهدای یادبود به خیرین مدرسه ساز بود.

IMG_0914IMG_0926 IMG_0932

در حاشیه این مراسم یکی از خیرین مدرسه ساز مبلغ 30میلیون تومان جهت ساخت مدرسه به اداره آموزش و پرورش فریدونشهر اهدا کرد.

 

  1. فاطمه گفت:

    سلام وخسته نباشید …
    سرود مدرسه بهشت ایین ب سه زبان بود نه چهار زبان …فارسی عربی وگرجی

  2. مینا گفت:

    با تشکر از مدرسه بهشت ایین

  3. با این همه دزدی خدا را شکر این خیرین هستند و گرنه باید تو چادر درس می خوندیم در ضمن تشکراز آموزشگاه بهشت آیین بابت سرو که به سه زبان فارسی عربی و گرجی خواندند و در جواب خانم فاطمه اون چهار غلط املایی سه درست

  4. مائده گفت:

    سلام سرودتونوگوش دادم واقعاسرودتون عالی بود بخصوص متن گرجی موفق وسربلندباشید

  5. سرود به سه زبان بود(گرجی/فارسی/عربی/)مرسی

  6. با سلام یکی نیست به خیرین بگه که دیگه لازم نیست در خودنمایی کنید یک سری هم به وضعیت مدارس عشایر دور افتاده بزنید ببینید در چه وضعیتی قرار گرفته ند ؟ بس کنید این ریاکاری ها را همه اش در شهر آن هم در بهترین نقطه………………………..

    • بهرام گفت:

      چرا این طور فکر می کنی حالا که دارن کمک می کنن بذار بکنن تو چرا ناراحتی اون که ریا کنن یا نه با خداست نه با تو خودشون می دونن و خداشون

Go to TOP