چاپ خبــر
در شورای ترافیک شهرستان طرح شد؛

صدور مجوز مرکز معاینه فنی/کرایه مسافربران شهری 15 درصد گران می‌شود

جلسه شورای ترافیک شهرستان فریدونشهر در فرمانداری تشکیل شد و مجوز مرکز معاینه فنی، گران شدن کرایه مسافربران شهری و اصلاح برخی خیابان‌هاش شهری و روستایی را به تصویب رساند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، شورای ترافیک فریدونشهر در فرمانداری  با حضور مسئولین مربوطه برگزار شد. مهمترین مصوبه این جلسه مربوط می‌شد به نامه وزارت کشور مبنی بر افزایش 15 درصدی نرخ کرایه‌های ناوگان عمومی درون شهری که اقدام آن به تصویب شورای ترافیک شهرستان رسید.

این شورا همچنین از شهرداری و پلیس راهور خواست نسبت به ساماندهی تاکسی تلفنی ها اقدام کرده و مقابله با مسافربران شخصی را تشدید کند.

همچنین در شورا تأکید شد نرخ اتوبوس درجه دو می‌بایست بیست در صد زیر نرخ اتوبوس درجه یک به فروش برسد.

غلامرضا یسلیانی،‌ سرپرست فرمانداری فریدونشهر، از دریافت مجوز افتتاح مرکز معاینه فنی در فریدونشهر با وجود عدم موافقت مسئولان استانی خبر داد و شورا مجوز تأسیس مرکز معاینه فنی در فریدونشهر را صادر نمود.

نصب سرعتگیر در ورودی و خروجی روستای سروشجان، احداث چهار راه ابتدای محله خمسلو و اصلاح تقاطع انتهای خیابان مدنی در جلوی امامزاده هم در این جلسه به تصویب شورای ترافیک رسیدند.

 

عزت اله یسلیانی، رئیس اداره راه و شهرسازی فریدونشهر، در مورد ادامه کار دوباند کردن جاده خروجی از میدان جهاد فریدونشهر با بیان این که کار نقشه برداری آن تا دوراهی چغیورت انجام شده است گفت تاکنون بودجه‌ای برای این کار اختصاص نیافته است و در صورت تصویب طرح در کمیته برنامه ریزی و تعلق بودجه به آن، کار را به اتمام خواهیم رساند.

برای چندمین بار تغییر ساعت اتوبوس تهران طرح شد که احمدی، نماینده شرکت اتوبوسرانی مسیر تهران، این مسأله را منوط به موافقت شهرستان‌های همجوار دانست.

  1. شورای محترم ترافیک لطفا تا دوباره هوا سرد نشده و برف پاییزی نباریده و بهانه برای تعطیل شدن آسفالت دوبانده سنگباران به وحدت آباد نیست فکر اساسی کنید این مهمتر از دوبانده شدن فریدونشهر به چغیورت است

  2. تنها نتیجه برای مردم از جلسه فقط گرانی. و عدم وجود تورم هم در بوق و کرنا!

  3. ناشناس گفت:

    یه فکری به حال مردم وحدت آباد کنید 50 درصد ماشین های خط دو شغله هستند و تاکسی هم کم می شود در ضمن یه فکر برا سی ان جی بکنید موقع ناهارشون کی 2.5 تا 3 یا 3 تا 3.5 و آیا این جایگاه 24 ساعتس یا 11 شب تا صبح باید خاموش باشه

  4. بینا گفت:

    این سرعت گیراشون منو کشته. خداوکیلی هر دفه یه سرعت گیر تصویب میکنن. جالبش اینه که خود سرعتگیراشون هم توش دست انداز هس
    سرعت گیرای روبروی اباذر افتضاحه و خودش روی سرعت گیر دست انداز داره

  5. لطفا سرعت گیرای داخل شهر را زیاد کنید موتر سواران بد جوری ویراژ میدهند اصلا فرهنگ عمومی را رعایت نمی کنند

  6. با سلام وعرض خسته نباشید1- شمارابه خدا فکری برای دست اندازهای شهرکنید به خدا آبروی مارفت هر مسافرومیهمانی وارداین شهر میشه ماازخودمان خجالت میکشیم.ماشینها داغون شدند ازهرشهروند که میخواهین بپرسین که چقدرهزینه زیروبندداریم میدیم .
    2-برادران مسئول شمارابه خدا یک سری به ناوگان اتوبوس ومینی بوسرانی وترمینال فریدونشهربزنیدوببینید ازنظم،تمیزی،کیفیت ماشینهاوموارددیگرچرا نظارت ندارید به خدا این مردم گناه دارندفقط کرایه گران کردن رادارندولی کیفیت راکارندارند این برادران زحمتکش وصاحبان وسایل نقلیه که ازآنها تشکر هم داریم واقعآ هم زحت می کشندبنا نیست که یک ساله کل پول ماشینشان رادرآورند به نرخهای سایر شهرستانهای کشور ومسافتهای صعب العبورآنها سری بزنید بپرسیدبعد گران کنید.راه فریدونشهرتااصفهان وتهران که صعب العبور نیست همش کفی است واستهلاک آنچنانی ندارد.
    3-چراوبه چه دلیل ساعات حرکت ناوگان شهری درتمام کشور روی اصول است ولی درفریدونشهربه دلخواه سودجویان تنظیم می شود شمارابه وجدانتان قسم میدهم به ساعت حرکت اتوبوس تهران واصفهان نگاه کنیدونظر دهیدشمادربرابرخدامسئولیداین مردم ازهرطرف مشکل دارندشمادیگربرای رضای خدا اذیت نکنیدمن هم خداراگواه میگیرم که فقط برای دلسوزی وآبروی این شهرومردم محروم عرض کردم.باتشکر

Go to TOP