چاپ خبــر
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری فریدونشهر:

هیچ مجوزی برای ورود عشایر قبل از 25 اردیبهشت صادر نشده است

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری فریدونشهر گفت هیچ گونه مجوزی برای ورود عشایر پیش از 25 اردیبهشت صادر نشده است. عشایر متخلف به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، حجت ا… زمانی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری فریدونشهر، در گفتگو با خبرنگار پونه زار گفت عشایر به هیچ عنوان حق ورود به منطقه قبل از 25 اردیبهشت ماه را ندارند و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی در مورد تصویر منتشر شده در سایت پونه زار در مورد ورود تعدادی از عشایر در روزهای 17 و 18 اردیبهشت گفت این ورود پیش از موعد مقرر، تخلف بوده و نام عشایر وارد شده به منطقه تهیه و جهت تشکیل پرونده و پیگیری قضایی به مراجع ذی ربط معرفی شده‌اند.

زمانی ضمن رد کردن هرگونه مجوزی برای ورود پیش از موعد مقرر عشایر، تاکید کرد تخلف عشایر در ورود زودهنگام و آسیب زدن به منابع طبیعی از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.

گفتنی است عده ای از عشایر از روز 17 اردیبهشت به بهانه وجود خشکسالی در قشلاق خوزستان در اقدامی خلاف قانون پیش از زمان ورود دام به منطقه وارد فریدونشهر شده‌اند.

  1. رضا گفت:

    هر دم از این باغ بری میرسد…
    آقای زمانی تو همین عکس رونیز منابع طبیعی مگه نیس که اونجا واستاده؟؟ خیلی اومدن. خیلی. همین دیروز من دوتا ده چرخ دیدم تو روز روشن رد شدن و همین دیروز بود که روبروی دوراهی چغیورت در حال چراندن زیر باران بودن. خداوکیلی پیگیری کنید. حیفه.

  2. رضا گفت:

    این همه متن گفته سرپرست امور عشایری:
    – تاریخی که اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اعلام کرده است ۲۵ اردیبهشت است که به عشایر نیز اطلاع رسانی شده ولی با توجه به خشکسالی در مناطق قشلاقی عشایری خوزستان، عشایر چند روز زودتر وارد منطقه فریدونشهر خواهند شد که این موضوع باید توسط دادگستری، اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و سایر ادارات کنترل و مدیریت شود.

    الان یهو تو این ده بیس روز خشک سالی شد آیا؟؟

  3. حسین
    سلام آیا فقط برای عشایر ورود دام تخلفه و باید دادگاهی بشن چرا خود شهر و روستایی ها زود تر از اردیبهشت تو منطقه بودن مگه دام عشایر با دام خود شهرستان تفاوت داره یا مرتع متفاوته خواهشند است با آنها هم برخود کنید اما ما که چشممون آب نمیخوره

Go to TOP