چاپ خبــر
به همت اداره آموزش و پرورش فریدونشهر؛

صبحگاهی به یاد سی سال صبحگاه/ گزارش تصویری

بازنشستگان فرهنگی که سی سال از روح خود دانش آموزان را آبیاری کردند تا به بار نشینند، خود سر صبحگاه ایستادند و پشت نیمکت نشستند تا یاد سی سال مجاهدتشان، لذت‌بخش‌ترین هدیه روز معلم برایشان باشد.

  1. چراازمراسم روز معلم که هفته پیش درتالارشهروند برگزارشد خبری درج نگردید

  2. nut گفت:

    ما که یادمون نمیاد پشت نیمکت بهمون آبمیوه داده باشن…

  3. رضا گفت:

    دست آقای علوی نژاد و همکاراشون درد نکنه کار به جایی بود قبلی ها هم در حد وسعشون این کارها را می کردند. انشاله ادامه بدهند. ولی دولت جناب روحانی فکر نکنند با این کارها کاری برای مشکلات عدیده بازنشستگان بزرگوار کرده اند و قدمی برداشته اند. رهبر بزرگوارمان سرمایه گذاریهای بزرگ معلمین را برشمردند. و اهل خرد و اندیشه نیز نتایج اسفبار استخدامهای فله ای افرادی که ساعتی تخصص آموزشی نداشتند و شایسته این کار نبودند را به خوبی مشاهده کردند. ولی هنوز حاضر نیستند عبرت بگیرند و با یک نهار می خواهند آنها را فریب بدهند! اگر معلمین پایه های حکومت تبعیض را نلرزاند خداوند با شر آخرت و قیامت آنها را به لرزه در خواهد آورد.

  4. دوستدار گفت:

    از دیدن تصاویر معلمان عزیز قدیمی که بنده مدیون آنها هستم خاطره ام تجدید شد.
    از همه آنها و از شما متشکرم.

  5. باسلام وعرض ادب واحترام به اول معلم جهان هستی و تمامی آنانی که درراه اعتلای فرهنگ اسلامی انسانهای جهان کوشیده اند وتمامی آنهایی که هم اکنون به این کار مهم مشغولند،معلمین عزیز بازنشسته وشاغلین فرهنگی با احترام لازم دانستم با عرض پوزش چند نکته رابه منظور احترام وقدردانی وتذکر دوستانه ودلسوزانه خدمتتان عرض نماییم: 1
    1-اولاٌ ازهمت وبزرگواری ولطف برگزارکنندگان این مراسم بسیارعالی ازمدیریت تاکلیه برگزارکنندگان مراسم به خصوص برنامه ریزان،کارمندان اداره وکادر خدماتی اداره نهایت سپاسگزاری رامی نمایم.
    2-ثانیاٌباید عرض نمایم برگزاری چنین مراسماتی در شهر باعث ارزش فرهنگی واعتلای فرهنگی همه خانواده هاوبه خصوص فرهنگیان ودر نهایت کل جامعه خواهدبود وجای قدردانی است.
    3-ثالثاٌباید خدمت شما برادران مسئول وپاسخگو لازم است عرض نمایم دردولت آقای روحانی که دولت اعتدال نام گرفته انتظار داشتیم که خیلی بالاتر ازاینهابه معلمین ارزش بگذارند نه این که ازچندخیر(که دستشان دردنکندوخداقبل کند)بخواهندبرای معلمین وبازنشستگان هزینه مراسم ونهارتدارک ببینند،این برای فرهنگیان بازنشسته وشاغل مایه تاسف وناراحتی است که با خیرات دیگران اطعام شوند،واین رامسئولین ماباید بدانندکه شایسته نیست این عمل به این صورت تکرار شود.
    4-رابعاٌ درمحیط های کوچکی چون فریدونشهر مخصوصاٌبرای چنین کاری که مختص فرهنگیان صورت گرفته لازم نبود نام خیرین برده شده ودرمراسم باحضورآنها قدردانی شود چرا که خدای ناکرده ممکن است برای بعد حرفی پیش آید که موجب آزرده خاطر شدن فرهنگیان واحساس حقارت آنان شوند که روزی معلمین همین جامعه کوچک بوده اندوهمدیگر راکاملاٌ می شناسند.
    5-خامساٌازدولت مردان مسئول دولت جمهوری اسلامی درپیشگاه خداوند منان این گلایه راداریم که درحالی که مقتدای همه ما شیعیان حضرت امام علی (ع) است وعلی(ع) با آخرین فردجامعه دریک سطح چرا بایدتفاوت دریافتی بازنشستگان فرهنگی باسایر مسئولین باید90.000.000 تومان باشدآن یکی پورشه سوارواین یکی درصف وام قرض الحسنه یک صدهزار تومانی وفرزندانش هم بیکاروخودوزنش هم مریض درانتظاربیمه مسخره طلایی ودلیل این ادعای من لیست حسابداری آموزش وپرورش که چند نفردریافتی صفردارند. باعرض معذرت شمارا به خدا قسم میدهم به این نکات به خاطر اسلام توجه نمایید متشکرم.

Go to TOP