چاپ خبــر
قابل توجه مسئولان؛

سیل مسافران بهار در فریدونشهر/گزارش تصویری

طبیعت سرسبز، چشمه‌های خروشان، کوه‌های سر به فلک کشیده، آبشارهای زیبا، رودهای خروشان، هوای خنک و آسمان آبیِ آبی چیزهایی است که در کنار مردمی خون‌گرم، هزاران نفر از مردم اقصی نقاط کشور را به فریدونشهر کشانده است.

  1. شهروند گفت:

    هنگام ورود مسافران هیچ تدابیری از سوی مسئولان اندیشیده نشده است و این باعث بی نظمی می گردد. از بی رحمی به طبیعت گرفته تا نبود جا برای مسافران

  2. ناشناس گفت:

    تدبیر!!!!!!!!!!!!!!!

  3. بانام گردشگر طبیعت مارانابودکرده اندخیلی هم بی فرهنگ هستند

  4. مهدی گفت:

    خیالی خام است اگر فکر کنیم ما از گردشگری سود می بریم، جز نابودی طبیعت چیز دیگری نیست.

  5. تا وقتی چیزی برای کسب درآمد از گردشگران نداریم
    از آنان چیزی نداریم جز تخریب محیط زیست.

  6. همشهری گفت:

    یکی از همین به اصلاح گردشگران هفته پیش چند تا بطری آب معدنی گرم اورده بود داخل یکی از فروشگاه ها و میگفت عوض کن برام سردشو بده!!!!
    این مثال بیانگر همه چی هست پس انقد نگید گردشگر گردشگر. هر زمان که مسئولین فکری برای جلوگیری از تخریب طبیعت کردن اونوقت باید دنبال گردشگر بود و گردشگر جذب کرد. این گردشگران هیچ سودی ندارند. هیچ سودی. اگر اینها گردشگرند چه لزومی دارد یک گردشگر با بیل و تیشه وارد شهر شود ؟؟؟؟؟؟و هیچ کس هم نباشد به او بگوید که بیل برا چی میاری؟؟؟؟؟
    اینها گردشگر نیستند اینها مخرب طبیعت اند.
    از مسئولین تقاضای عاجزانه داریم فکری بکنند.
    ورود مازاد دام هم مزید بر علت است. وقتی چند هزار راس دامراس ساعت 2صبح وارد شهر میشود. وقتی برق قسمتهایی از شهر به همین دلیل قطع میشود چه باید کرد؟؟؟؟

    • جانا که سخن از دل ما می گویی اگر این امرگردشگری به این صورت ادامه پیدا کند باید فاتحه طبیعت فریدونشهر را خواند .مسئولین شمارابه خدا بیدارشوید ماآن دنیا جلو شماراخواهیم گرفت شمامدیون این نسل ونسل های آینده هستید.

  7. واقعا رفقا راست میگن-بعضی از به اصطلاح گردشگران که ادئای با فرهنگ بودن نیز میکنند-در حالی که فرهنگ صفر دارند

  8. احسان گفت:

    چرا از مسافرا در ورودي شهر پول دريافت نميشه تا خرج شهر بشه.خانسار براي پاركش مي گيره و لي ما براي طبيعت به اين بزرگي….

  9. مهدی گفت:

    با حفظ و نگهداری و برداشت اصولی گیاهان دارویی که زیر چرخ ماشین های آنچنانی این به اصطلاح گردشگران از بین میره ، چندین فرصت شغلی میتوان ایجاد کرد که درامد آن بیشتر از این گردشگری است.

  10. باسلام
    این برنامه یک سازماندهی منظم واصولی نیازداره که همگان باید با احساس مسئولیت قدم پیش گذاشته واقدام عاجلی را صورت دهند.در قبال این مسئله از مسئولین کشوری،استانی ،شهرستانی وهمه مردم انتظارمی رود اول با فرهنگ سازی علمی واصولی وقانونی قدم بردارند سازوکارهایی تدوین وبا جدیت دنبال وبا قاطعیت اجرا وجلوگیری نمایند.واگر این عمل به طور جدی صورت نگیرد وهمچون گذشته نادیده گرفته شود با این وضع ورود عشایر ودامشان واین رویه گردشگری فریدونشهری باقی نخواهد ماند.

  11. همشهری گفت:

    در جواب دلسوز. همین دونفر نمیتونن برن دنبال اینکه کسایی که محیط زیست رو تخریب میکنن جریمه کنن؟؟چنتا بروشور چاپ کنن در ورودی شهر به مردم بدن و اونا را آگاه کنن که اگه چیزی کندن یا چیدن در بازگشت ازشون گرفته میشه؟؟ کمترین سودش اینه که طرف اگه خاست سری بعدم بیاد میدونه چیزایی که کنده و چیده ازش میگیرن برا همین چیزی نمیکنه. دونفرم نیستن. منابع طبیعی یه ادارس. اطلاع رسانی کنن مردم هم کمک خواهند کرد بخدا.خیلی دیگه شورشو در اوردن بعضیا. چه لزومی داره گردشگر با بیل بیاد گردشگری کنه؟؟؟؟

  12. بی نام گفت:

    نگید این حرفارو این عکسارو گذاشتن تا مسئولین به فکر برن تااز این همه گردشگربتونن استفاده گنن آخه طبیعت بدون استفاده به چه درد میخوره وقتی مردم تو این فقر و بد بختی زندگی میگنن یکم به تلاش باقی شهرها برا پیشرفت نگاه کنین ماییم که فقظ به طبیعتمون مینازیم و هیچ کاری نمیکنیم به خدا پیشرفت بد نیس

Go to TOP