چاپ خبــر
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان:

ظرفیت‌های فریدونشهر در اقتصاد مقاومتی راه پیشرفت و درآمدزایی/دولت امکان ایجاد این همه شغل را ندارد

سردار فدا گفت دولت نه ظرفیت و نه امکانات این را دارد که این همه اشتغال برای مردم ایجاد کند لذا باید به این سمت برویم که هر خانواده یک تولیدکننده شود و از ظرفیت‌های کوچک استفاده کنیم و وحدت، وفاق، همگرایی و همدلی که در این شهرستان بوده و از اول انقلاب تاکنون زبانزد خاص و عام بوده است از جمله این ظرفیت‌هاست.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، سردار سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا، جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، با اشاره به مناسبت آزادسازی خرمشهر از شهیدان کاظمی و خرازی، فاتحان خرمشهر، یاد کرد و گفت با این که این دو شهید جزء اولین یگان‌هایی بودند که وارد خرمشهر شدند، یک بار در طول عمرشان این را اظهار نکردند و حتی در همان اولین لحظه ورود شهید کاظمی و یگانش به خرمشهر، در بیسیم خطاب به شهید حسن باقری گفت خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی به شعار سال اشاره کرد و توجه حضار را به این نکته جلب نمود که چرا رهبر معظم انقلاب طی 12 سال گذشته شعار اقتصادی برای هر سال تعیین می‌کردند ولی در سال جاری این چنین نبود؟

سردار فدا گفت دولت نه ظرفیت و نه امکانات این را دارد که این همه اشتغال برای مردم ایجاد کند لذا باید به این سمت برویم که هر خانواده یک تولیدکننده شود و از ظرفیت‌های کوچک استفاده کنیم و وحدت، وفاق، همگرایی و همدلی که در این شهرستان بوده و از اول انقلاب تاکنون زبانزد خاص و عام بوده است از جمله این ظرفیت‌هاست.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) با بیان این که در شهرستان فریدونشهر نه امکان ایجاد صنایع بزرگ وجود دارد و نه دولت قادر به ایجاد این صنایع هست گفت باید با ظرفیت سازی به دنبال کارهای کوچک برویم تا باری را از دوش نظام برداریم. وی بیان کرد در مبحث اقتصاد مقاومتی ظرفیت‌های خوبی مثل گیاهان دارویی در این شهرستان وجود دارد.

سردار فدا علت تأکید رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی را به خودکفایی رساندن کشور دانست.

وی با بیان این که ما مدیون این نظام مقدس، رهبری و مرجعیت هستیم گفت هم اکنون در منطقه شاهد نفوذ کلام جمهوری اسلامی و در دست داشتن ابتکار عمل هستیم و امروز محبوبیت رهبر معظم انقلاب در کشورهای منطقه از دولت‌مردان این کشورها بیشتر است و می‌بینیم که چشم حزب الله لبنان و سیدحسن نصرالله به دهان رهبری دوخته شده است.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان ادامه داد پراکندگی جمعیت یمن شامل 50 درصد شیعه چهار امامی، 42 درصد اهل سنت شافعی و هفت درصد حنبلی است و با این وجود ظرفیتی ایجاد شده است که همه این احزاب و حتی سکولارهای یمن در کنار انصار الله قرار گرفته‌اند و مقاومت می‌کنند و انصار الله می‌گوید ما افتخار می‌کنیم که ایران به ما کمک می‌کند.

سردار فدا گفت این نشان دهنده اقتدار نظام است و وقتی این اقتدار، عظمت، ظرفیت، ابهت، ایستادگی و عزت برای نظام در خارج از مرزها وجود دارد در داخل کشور چه ظرفیتی باید وجود داشته باشد؟

وی اظهار کرد اتحاد، همدلی و همبستگی ظرفیت داخلی کشور است و رمز پیروزی انقلاب وحدت کلمه است.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) بیان کرد سال گذشته در شروع مذاکرات خیلی‌ها به دنبال این بودند که مردم و مسئولین را دوقطبی کنند ولی شعار امسال و تدبیر رهبری این ظرفیت را ایجاد کرد که امروز ما به این نتیجه می‌رسیم که 75 تا 85 درصد جمعیت کشور نسبت به امریکایی‌ها و پایبندی روی تعهداتشان و نسبت به قول و قرار غربی‌ها بدبین هستند و نتیجه همدلی، وفاق و همزبانی را الان می‌بینیم.

سردار فدا ماموریت بسیج و سپاه را مقابله با چالش‌ها و موانعی دانست که سر راه نظام قرار دارند و گفت بسیج یکی از عوامل وحدت بین دستگاه‌های مختلف است.

وی اظهار کرد وفاق، وحدت و همدلی حول محور ولایت، حقیقت، قرآن، اسلام، اصول، ارزش‌ها و پایبندی به خط امام و رهبری ظرفیتی را ایجاد می‌کند که از داخل جمهوری اسلامی یک صدا در آید.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) گفت دوگانگی و چندگانگی ظرفیتی را ایجاد می‌کند که دشمن سرمایه‌گذاری کند و فتنه را رقم بزند و تأکید رهبری روی همدلی و همزبانی به همین دلیل است.

Go to TOP