چاپ خبــر
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان:

امام(ره) فرمود هرجا دشمن از شما تعریف کرد به خودتان شک کنید

مسئولینی که با مدیریت جهادی و انقلابی و روحیه بسیجی کار کنند حتماً مورد خشم و غضب و عتاب دشمن هستند و در هر کجای ایران هر فردی دلش برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بسوزد دشمن این را خار و سد راه خودش می‌داند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان، به مناسبت روز پاسدار سپاه را یادگار ماندگار حضرت امام(ره)، معجزه و فرزند انقلاب دانست که با وصل به ولایت از ابتدای انقلاب منشأ خیرات و خدمات خیلی زیادی بوده است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا در گفتگو با خبرنگار پونه زار در مورد نقش سپاه پاسداران در پیشبرد اهداف نظام گفت: سپاه در اوایل انقلاب در بحث امنیت شهرها و مقابله با توطئه تجزیه طلبی در مناطق کردستان، سیستان و بلوچستان و نقاط مختلف کشور فعالیت‌های خوبی داشت و بعد از آن در طول هشت سال دفاع مقدس و بیرون راندن رژیم بعثی عراق شهدای زیادی تقدیم به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کرد.

وی اظهار کرد سپاه بعد از جنگ در صحنه سازندگی و کمک به دستگاه‌های مختلف کمک‌های بسیار موثر و شایانی داشت و امروز در محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی و همچنین مقایله با جنگ نرم دشمن به همراه بسیج اقدامات مؤثر و مفیدی انجام می‌دهد.

سردار فدا بیان کرد عملکرد سپاه و نمره ارزیابی سپاه را باید از افراد مختلف، مردم شهیدپرور، آگاه و دلیرمان و از مسئولینی پرسید که در طول سال‌های گذشته با این مجموعه همکار بودند و از نزدیک شاهد خدمات سپاه بودند.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) اظهار امیدواری کرد سپاه همانند 36 سال گذشته همان ظرفیت درخشان، تاریخ درخشان و برگ زرین درخشان خودش را حفظ کند و ادامه دهد و همان روحیه‌ای که در شکل‌گیری و اساس سپاه نقش و تأثیر داشته کماکان در لایه‌های مدیریتی جدید و در بین پاسداران جدیدی که پست‌های مدیریتی و مسئولیت‌های جدیدی را قبول می‌کنند حکم فرما باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که نقش سپاه در تحولات منطقه و بیداری اسلامی چیست، بیان کرد: سپاه به طور مستقیم در کشورهای دیگر حضور ندارد و در تحولات منطقه بیشترین تأکید را روی آمادگی رزمی خودش و انتقال تجربیات به ویژه تجربیات هشت سال دفاع مقدس، توانمندی‌های رزمندگان اسلام و تاکتیک‌های مختلفی که در طول هشت سال دفاع مقدس استفاده کرده است و کمک مستشاری به رده‌های مختلف که نیازمند باشند و درخواست کنند، دارد.

سردار فدا نقش دوم سپاه در تحولات منطقه را بصیرت و آگاهی بخشی به مردم ایران و مردم کشورهای مسلمان منطقه نسبت به موضع استکبار جهانی، وضعیت منطقه و نشان دادن دوست و دشمن دانست

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) در مورد این مسأله که چرا آمریکا بیشتر هجمه و حمله خود را متوجه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرده است گفت: شاخص ما سخن حضرت امام(ره) است که فرمودند هر کجا دشمن از شما تعریف کرد به خودتان شک کنید و هر کجا به آن حمله کرد آن جا را نقطه قوت خود بدانید.

وی ادامه داد: سپاه با پیوستگی‌اش به ولایت و با مواضعی که طی 35 سال گذشته با ایستادگی، مقاومت و روحیه سلحشوری، دلیری و استکبار ستیزی که داشته است انتظاری جز این نیست که استکبار به آن حمله و هجمه بیاورد.

سردار فدا اظهار کرد: هر کس چارچوب آرمان‌های امام، ولایت، انقلاب و نظام را قبول داشته باشد مورد حمله و هجوم دشمن است و چون ما آرم و نشان و پلاکارد داریم و شاخ و برگ وابسته به ولایت هستیم بیشتر مورد هجمه و هجوم قرار می‌گیریم؛ بسیجیان هم همین طور مورد هجمه قرار می‌گیرند و مسئولینی که با مدیریت جهادی و انقلابی و روحیه بسیجی کار کنند حتماً مورد خشم و غضب و عتاب دشمن هستند و در هر کجای ایران هر فردی دلش برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بسوزد دشمن این را خار و سد راه خودش می‌داند.

Go to TOP