چاپ خبــر
ریاست اداره آموزش و پرورش فریدونشهر؛

دانش آموزان سربازان جبهه‌های فرهنگی هستند

به همت اداره آموزش و پرورش فریدونشهر از معلمان و دانش آموزان برتر در مسابقات قرآنی، معارف اسلامی، فرهنگی و هنری تجلیل به عمل آمد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، مراسم تجلیل از منتخبین مسابقات استانی و شهرستانی قرآن، معارف اسلامی، فرهنگی و هنری معلمان و دانش آموزان برگزار شد.

IMG_0869

در این مراسم که به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان فریدونشهر در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، از دانش آموزان برتر مسابقات فرهنگی و هنری هفته شوراهای آموزش و پرورش نیز تجلیل شد.

همچنین به مناسبت میلاد حضرت اباالفضل(ع) و روز جانباز از  جانبازان فرهنگی شاغل نیز تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام اباصلت غفاری، امام جمعه فریدونشهر، رؤسای ادارات مختلف این شهرستان و اولیای دانش آموزان برگزار می‌شد به حدود 350 نفر از دانش آموزان و معلمان یادبودی اهدا شد.

IMG_0864

حجت الاسلام غفاری در این مراسم خواستار جاری شدن فرهنگ قرآن و اهل بیت در زندگی دانش آموزان شد.

علی علوی نژاد، ریاست آموزش و پرورش فریدونشهر، هم با الگو دانستن حضرت عباس(ع) و بیان ارادت سایر ادیان به حضرت قمر بنی هاشم(ع)، دانش آموزان را سربازان جبهه‌های فرهنگی دانست و از ایشان خواست با تلاش در راه کسب علم در کنار تربیت و اخلاق اسلامی برای رسیدن به قله‌های موفقیت قدم بردارند.

  1. می خواستم ببینم این آقای رحیمی رئیس ارشاد چه فعالیتی تو سطح شهرستان داره!چرا گزارشی از فعالیتهای این اداره مهم تهیه نمی کنی آقای جدیدی ! مگه میترسی!

  2. قدر بر و پچه های هنرمند، مجری های خودمون داشته باشیم خیلی گل هستن بدون هیچ توقعی برنامه ها را بنحو مطلوب برگزار می کنن،

    • شهروند گفت:

      واقعا قدر .. و امثال ایشان را مردم اگر بفهمند باید داشته باشند ایشان بدون هیچ چشم داشتی در همه ی عرصه ها حضور فعال و چشمگیری دارند روحشان شاد

  3. شهروند گفت:

    آقای جدیدی لطفا از اقدام اخیر اداره ی برق که کنتورهای برق رو به گفته ی خودشون اصلاح کردن!!!گزارشی تهیه کنید.
    خیلی ها این مشکل واسشون پیش اومده، تا دوتا وسیله رو روشن میکنیم فیوز میپره، اعتراض کردیم میگن 600هزارتومن باید بدین تا امپرشو عوض کنیم!!!
    این اصلاحه یا….
    با تشکر

  4. ناشناس گفت:

    اره به خدا.این مجری های بی توقع کلا در تمام عرصه ها حضور فعال دارند!!!.فقط باید یه مقدار بیشتر خودشون را باور کنن.انشااله مردم دانای فریدونشهر هم قدر زحمات این ها را بدونند وبه خاطر این حضور فعال در تمام عرصه ها در زمان های مناسب قدردان اینها باشند!!

  5. ناشناس گفت:

    یکی از ویژگی های مجری خوب بودن احتمالا گرفتن امضا باشه جناب اقای شهروند!!

  6. ناشناس محترم خواهشا تو چیزی که درش تخصص نداری حرف نزن،

  7. ناشناس گفت:

    ولی همه میدونند که جنابعالی(شهروند البته سابق) تخصصت خیلی بالاست. اگه دلت خواست تخصصهای شما را هم لیست می کنم.

  8. برادر ناشناس بخدا قسم که اونی که تو فکر می کنی من نیستم ، لطفا تخصصهامو لیست کن،

Go to TOP