چاپ خبــر
خطیب جمعه نجف:

الانبار به سبب خیانت سقوط کرد/ ۱۲ هزار پلیس، سلاح خود را زمین گذاشتند

سید صدر الدین القبانچی گفت: سقوط الانبار، فرصتی برای بازنگری در اشتباهات و حل اختلافات سیاسی و تهیه نقشه هایی مستحکم و بی برگشت است که در آن زیانکاری راه نداشته باشد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از العالم، سید صدر الدین القبانچی در خطبه نماز جمعه دیروز نجف اشرف تاکید کرد: سقوط استان الانبار به علت خیانت هایی بود که صورت گرفت و این مساله، ربطی به قدرت داعش نداشت.

القبانچی خاطر نشان کرد: ماجرا این بود که ۱۲ هزار تن از پلیس استان الانبار سلاح خود را زمین گذاشته و از این شهر عقب نشینی کردند.

وی افزود: سقوط الانبار فرصتی برای بازنگری در اشتباهات و حل اختلافات سیاسی و تهیه نقشه هایی مستحکم و بی برگشت است که در آن زیانکاری راه نداشته باشد.

خطیب جمعه نجف اشرف، پرهیز از منفی بافی و تلاش برای افزایش روحیه نیروهای پلیس و ارتش و بسیج مردمی را خواستار شد زیرا این نیروها آمادگی دارند که برای آزادسازی الانبار، جانفشانی کنند.

تروریست های داعش، چند روز با یورش ناگهانی در استان الانبار ، شهر رمادی را اشغال کردند و ده ها تن از مردم این شهر را اعدام کردند، این مساله به فرار شمار زیادی از مردم این منطقه به سمت بغداد و آوارگی آنان منجر شد.

در همین راستا، مردم و مسئولان استان الانبار از نخست وزیر خواستند الحشد الشعبی (بسیج مردمی) را به این شهر اعزام کند تا این شهر را از چنگ داعش آزاد کنند.

Go to TOP