چاپ خبــر
قدمی برای رفاه بیماران خاص؛

حذف نوبت شبانه بیماران دیالیزی با افتتاح بخش جدید همو دیالیز بیمارستان فریدونشهر

بخش همو دیالیز تنها بیمارستان فریدونشهر با هفت تخت دیالیز افتتاح شد تا دیگر بیماران مجبور نباشند در سرمای فریدونشهر شبانه جهت دیالیز به بیمارستان مراجعه کنند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، بخش جدید همو دیالیز بیمارستان رسول اکرم(ص) فریدونشهر با هفت دستگاه دیالیز در حضور فرماندار فریدونشهر، مسئول بیماری‌های خاص و پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان و ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان افتتاح شد.

IMG_1037

تا پیش از این افتتاح، دیالیز در بیمارستان رسول اکرم(ص) فریدونشهر تنها با دو دستگاه دیالیز انجام می‌شد که با افتتاح بخش جدید همو دیالیز در این بیمارستان هفت تخت دیالیز برای خدمت رسانی به بیماران آماده به کار گردید.

IMG_1041دکتر محمد سوداوی، مسئول بیماری‌های خاص و پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان، اظهار کرد: دستگاه‌های دیالیز این بخش از برندهای برتر دنیا تهیه شده که کیفیت دیالیز بیماران را بالا برده است و در این شهرستان مشکلی برای دیالیز بیماران نخواهیم داشت.

وی گفت مهمترین مزیت افتتاح این بخش حذف شیفت شب بیماران است که به علت کمبود تخت مجبور بودند شبانه برای دیالیز شدن به بیمارستان مراجعه کنند.

IMG_1044

 

 

  1. واقعا از مسئولین بیمارستان تشکر میکنیم
    هم از پرستاران و هم از مسئولین بیمارستان

  2. ار ابتکار سایتتان متشکریم که فریدونشهر را پایتخت امنیت جهان معرفی کرده است

  3. احسنت به این قالب قشنگتان
    بدون شک این سایت می تونه ابزار خوبی برای معرفی فریدونشهر بزرگ به جهانیان باشه…
    بهت افتخار میکنیم فریدونشهر………

  4. باسلام
    برادرارجمند مدیریت محترم ودلسوزسایت وزین پونه زار ازابتکار واقدام جالب شما درارتباط با معرفی این شهر زیبای خداوند منان که همگان به خاطر نعماتش شاکراوییم نهایت سپاس راداشته وامیدواریم با اقدامات حضرتعالی این شهربه سراسر جهان معرفی شده درآینده ای نزدیک شاهد محرومیت زدایی اقتصادی از این شهرخداباشیم بی شک فرهنگ غنی وبالای این شهرستان با مردمان خونگرمش ازهر قوم ونژاد افتخار فریدونشهروایران عزیز وجهان خواهد بود.

  5. افتخار گفت:

    با تشکر از سایتتان

Go to TOP