چاپ خبــر
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس:

بی‌اعتمادی به آمریکایی‌ها جزء دانسته‌های قطعی هیأت مذاکره‌کننده است

اسفنانی از نمایندگان مجلس خواست با بیان برخی مطالب و ابراز برخی رفتارها بر طبل تفرقه نکوبند و آب به آسیاب دشمن نریزند. وی این کار را خالی کردن پشت مسئولین مذاکره کننده و مغایر با «همدلی و همزبانی» دانست.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در نطق میان دستور صحن علنی، نوک پیکان اشارت همه توطئه‌های حاکم در منطقه را  ایران و در رأس آن نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

محمدعلی اسفنانی، نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت، گفت: اوضاع حاکم در بحث هسته‌ای و تحریم‌های به ناحق اعمال شده علیه کشور و وضعیت نامطلوب اقتصادی و معیشت مردم و وضعیت اسفناک اشتغال در کشور دیگر جایی برای اختلاف و تفرقه در بین مسئولین باقی نمی‌گذارد.

وی با اشاره به نامگذاری سال به نام «همدلی و همزبانی» به نمایندگان مجلس توصیه کرد توجه نمایند بیان برخی مطالب و ابراز برخی رفتارها نه تنها به مصلحت نظام جمهوری اسلامی نیست بلکه به نوعی کوبیدن بر طبل تفرقه و ریختن آب بر آسیاب دشمن و خالی کردن پشت مسئولین مذاکره کننده است. اسفنانی این قبیل رفتارها را مغایر با «همدلی و همزبانی» دانست.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس اظهار کرد قطعاً بی‌اعتمادی به آمریکایی‌ها بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب جزء دانسته‌های قطعی و یقینی هیأت مذاکره‌کننده است.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت بیان کرد در سال گذشته قبل از آغاز برداشت سیب زمینی نسبت به قیمت نامتعادل تنها محصول منطقه به صورت کتبی و حضوری به وزیر جهادکشاورزی تذکر داده شده است. وی با انتقاد بر نحوه مدیریت این وزارتخانه، نامه روز گذشته وزیر در مورد افزایش 1500 ریالی قیمت سیب زمینی را نوشداروی پس از مرگ سهراب دانست و خطاب به وزیر جهادکشاورزی گفت برفرض این که داروی تجویزی شما به موقع باشد، ولی فاقد شفابخشی است.

اسفنانی همچنین نسبت به کشته گرفتن جاده دامنه-داران، کمربندی شمالی داران و محور ارتباطی بویین میاندشت-الیگودرز به وزیر راه و شهرسازی تذکر داد و خواستار اصلاح هر چه سریعتر آن شد.

این نماینده مجلس همچنین ضمن بیان این که راه آهن یکی از مهمترین زیرساخت‌های توسعه در کشور است، خواستار اجرایی شدن راه‌آهن اصفهان-داران-الیگودرز شد و از مسئولین استان اصفهان و بالاخص استاندار به خاطر عدم توجه به این مسأله انتقاد کرد.

وی همچنین از وزیر بهداشت و درمان خواست بنا بر قول داده شده نسبت به تکمیل و افتتاح تنها بیمارستان شهرستان چادگان تا پایان ماه رمضان و همچنین نسبت به تکمیل و تجهیز هر چه سریعتر درمانگاه تخصصی داران و بخش درمان بستر بویین میاندشت اقدام کند.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس با تذکر نسبت به کمبود امکانات ورزشی در حوزه انتخابیه خود از وزیر ورزش و جوانان خواست نسبت به اصلاح و تکمیل استخر بویین میاندشت اقدام کند.

  1. رضا گفت:

    سلام
    درود بر نماینده ای که حداقل در مجلس دیده می شود و صاحب نظر است
    پونه زار عزیز این متن ساسنور دارد لطفا متن کامل در سایت خود آقای اسفنانی منتشر کنید

  2. به نام خدا. باسلام. با سپاس وتشکر از فرمایشات بسیار سنجیده جناب اقای دکتر اسفنانی در ارتباط با مذاکرات هسته ای وحمایت منطقی از هیات مذاکره کننده وپاسخ به مخالفین به منظور جلو گیری از هرگونه تفرقه که خواسته عموم مردم مملکت میباشد. از تذکرات وبیان شفاف خواستهای مردم فریدن بزرگ نیز که به انها اشاره گردیده است ممنون ومتشکر میباشیم. ازطرف تعدادی از فریدنیهای مقیم تهران

  3. شما بفرماييد اگه اينها را نمي گفت چيز ديگه اي داشت كه بگد؟ مثلا چي ؟ نمايندگان امسال بيشتر دنبال بقا خودشان هستند نه منافع مردم از جمله ايشان !!

    • جیمی گفت:

      یعنی این که به چهارتا وزیر را مورد عتاب قرار داد کم بود، مگه تو 5 دقیقه چی میتونست بگه.مشکلات اصلی شهرستانها را گفت دیگه البته از فریدونشهر چیزی نگفت متاسفانه

  4. ناشناس گفت:

    شما با یک سرچ ساده می تونید تمام کلیپ های مربوط به نطق های اقای اسفنانی را در مجلس ببینید که ایا به فکر حوزه ی انتخابی هست یا نه؟اگه هم فکر می کنید کمه می تونید با نطق های نمایندگان گذشته مقایسه کنید.به عنوان مثال یکی از این نطق ها مربوط به دورترین روستای فریدونشهره.

  5. با تشکر از سایت خوبتون
    از آقای اسفنانی حداکثر تشکر رادارم که برای فریدونشهر زحمت میکشند

  6. واقعا جای سوال است که چرا در این ایام بهبوهیه هسته ای باید بنزین آزاد و گاز 15 درصد گران شود
    آیا این کار جز انحراف افکار عمومی از بحث مذاکرات نیست ؟
    آیا این کار فشار به رهبری و مملکت جهت پذیرش شروط دشمنان نیست؟
    میگنافزایش قیمت گاز مربوط به دولت قبل بود خوب چزا در این زمان ،چرا سال گذشته این کار انجام نشد

  7. کریمی ازسیبک
    آقای اسفنانی اون اسفنانی که فکرشا می کردیم نیست متاسفانه

Go to TOP