چاپ خبــر

یک افتتاح مسئولانه+تصاویر

بند خاکی چشمه لاک پشت در حال آبگیری است.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، 25 روز پیش مسئولین فریدونشهر در محل بند خاکی چشمه لاک پشت جمع شدند تا شاهد آغاز آبگیری این بند خاکی باشند. ولی این افتتاحیه با مشاهده زباله‌های زیاد رها شده در کف این منبع عظیم متوقف شد و انجمن دوستداران طبیعت و مردم به همراه مسئولین حاضر از شهردار گرفته تا فرماندار دست به کار شدند تا زباله‌ها را از محل خارج کنند.

بعد از پاکسازی محل منتظر باز شدن آب بودیم که مشاهده کردیم مسئولین محل را ترک کردند. وقتی پیگیر شدیم، فهمیدیم به علت نداشتن حصار، اجازه آبگیری در بند چشمه لاک پشت داده نشده است.

از طرفی هم شرکت آب منطقه‌ای استان اعلام کرده بود آبگیری در این بند غیرقانونی است که مدیریت جهاد کشاورزی پاسخ داد چون ظرفیت این بند خاکی زیر 500 هزار متر مکعب است، احتیاج به مجوز ندارد.

اکنون بعد از 25 روز، آبگیری بند آغاز شده است و مراحل حصارکشی هم در حال انجام است.

این بند با همکاری اداره جهادکشاورزی و شهرداری فریدونشهر جهت ذخیره و استفاده بهینه از آب برای تأمین آب کشاورزی و فضای سبز فریدونشهر ساخته شده است.

Band001 Band002

  1. پونه گفت:

    بعد از خیلی سال

  2. با تشکر فراوان از پونه عزیز در این باره بیشتر پیگیر باشید

  3. بسیار عالی حال کردم این تصویر رو دیدم

  4. بسیار عالی بود بعد از چند سال حلا که اب گیری شده چرا لوله ای که در ان بکار رفته کشش اب ندارد

  5. صالحی گفت:

    اگه دقت کنیدیه نکته کوچیکی توی این خبرهس اینکه:مدیریت جهادکشاورزی زده توپوزآب منطقه ای اصفهان.مرحبابه مدیریت جهادکشاورزی.امان ازاین مسولین اصفهانی.الله اکبر

  6. دم همه مسئولای نترس و دلسوز گرم

Go to TOP