چاپ خبــر
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه فریدونشهر:

پایبندی به ارزش‌های امام در جامعه جاریست

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه فریدونشهر خیل عظیم مردم در حرم مطهر امام راحل در سالروز رحلت ایشان را نمایش قدرت حزب الله خواند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه فریدونشهر، در نشست خبری با حضور خبرنگاران خیل عظیم مردم در حرم مطهر امام راحل در سالروز رحلت ایشان را نمایش قدرت حزب الله خواند و گفت مردم نشان دادند پیرو امام هستند و پایبندی به ارزش‌های امام(ره) در جامعه جاریست.

حجت الاسلام احمدی اظهار کرد اصل انقلاب در حالی که گفته می‌شد ایران جزیره ثبات است شبیه یک معجزه بود آن هم در زمانی که دنیا دوقطبی بود و هر انقلابی از یکی از دو قطب شرق یا غرب نشأت می‌گرفت.

وی این سخن امام(ره) را که فرمودند: خون دلی که از روحانیون و مدعیان جدایی دین از سیاست خوردم از دست ساواک نخوردم، یادآور شد و به سخن پوتین اشاره کرد که ایران سکولار اگر بمب اتم هم داشته باشد خطری برای ما ندارد.

نماینده ولی فقیه در فریدونشهر شاخصه مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) را متذکر شد و بیان کرد در انقلاب کبیر فرانسه تنها 10 درصد مردم و در انقلاب روسیه و چین که بیشتر شبیه به یک کودتا بود تنها یک درصد مردم حضور داشتند.

حجت الاسلام احمدی گفت دشمنان از آغاز انقلاب تلاش کردند مردم را از حکومت جدا کنند چرا که اگر مردم پشت حاکمان نباشند، حاکمان حرفی برای گفتن نخواهند داشت.

وی در مورد مذاکرات هسته ای اظهار کرد تا وقتی مذاکره‌کنندگان در چارچوب فرمایشات رهبر معظم انقلاب قدم برداشتند به موفقیت دست پیدا کردند و آن جا که پای خود را از خطوط قرمز فراتر گذاشتند آسیب دیدند.

Go to TOP