چاپ خبــر

تهدید برادر پادشاه عربستان به افشاگری

طلال بن عبدالعزیز برادرشاه عربستان تهدید کرد درصورتی که مزاحمت ها و سختگیری های مسوولان دیوان پادشاهی، وزارت خارجه و اقتصاد برای وی ادامه یابد لب به افشاگری خواهد گشود.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از ایرنا، طلال بن عبدالعزیز برادرشاه عربستان تهدید کرد درصورتی که مزاحمت ها و سختگیری های مسوولان دیوان پادشاهی، وزارت خارجه و اقتصاد برای وی ادامه یابد لب به افشاگری خواهد گشود.

طلال بن عبدالعزیز برادرشاه عربستان مسوولان دیوان پادشاهی، وزارت اقتصاد و وزارت خارجه را متهم کرد که برای وی مزاحمت هایی ایجاد کرده اند.وی درصفحه توییترخود نوشت: صبرم ازمزاحمت ها و سنگ اندازی های مسوولان دفترپادشاه، وزارت خارجه و اقتصاد به سر آمده است.

طلال بن عبدالعزیز افزود: وضعیت چنان وخیم است که برخی ازطرف های دولتی حتی در اموربدیهی و ساده برای ما مزاحمت ایجاد می کنند.

برادرشاه عربستان تصریح کرد: اکنون فقط اشاره می کنم که عاقل را اشاره ای بس است، درصورتی که این مزاحمت ها ادامه یابد و امورپیچیده ترشود مجبورمی شوم لب به سخن بگشایم.

وی گفت: فقط خواستم همه مردم ازاین مزاحمت ها که درمراحل ابتدایی خود قراردارد آگاه شوند و ازمخلصان انتظاردارم که این امورچنان پیچیده نشود و به جایی نرسد که مایل به آن نیستیم.

طلال بن عبدالعزیز پیش ازاین نیزعزل و نصب های برادر خود سلمان را یک اقدام بدون اندیشه و مخالف ساز و کار بیعت در خاندان سعودی خوانده بود.

وی درباره عزل ولیعهد پیشین و نصب محمد بن نایف به عنوان ولیعهد و تعیین فرزند خود به عنوان وزیردفاع و جانشین ولیعهد گفت: این تغییرات یک اقدام ناگهانی و بدون اندیشه و برخلاف سازو کار بیعت است.

وی درصفحه توییترخود افزود: هیچ کدام ازاین احکام صادرشده غیرازجمله توکل برخدا، با شریعت اسلامی و سیستم کشورداری ما همخوانی ندارد و هیچ بیعت و فرمانبری نیزبرگردن کسی نیست.

طلال بن عبدالعزیز اضافه کرد: کسی که شریعت اسلامی و سیستم حکومتی را نیز دراین باره نادیده گرفته (شاه عربستان) بیعتی برگردن کسی ندارد.

Go to TOP