چاپ خبــر

سرهنگ محمدی، فرماندهی نیروی انتظامی فریدونشهر را ترک کرد

سرهنگ رضا محمدی به عنوان فرمانده نیروی انتظامی فریدن منصوب شد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از فرید‌ن‌نا، طی مراسمی که دیروز در فریدن با حضور جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان برگزار شد،از سرگرد محمود رضا صادقی در طول مدت خدمت در فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان فریدن تقدیر و سرهنگ دوم رضا محمدی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی این شهرستان معرفی گردید.

به گزارش این پایگاه خبری، در این مراسم تودیع و معارفه سرهنگ حسین حسین زاده جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان طی سخنانی با توجه به رضایتمندی مردم و مسئولین از زحمات سرگرد صادقی تشکر و از ایشان به عنوان فرماندهی انقلابی، متعهد، اخلاق‌ مدار و ولایی یاد کرد.

سرهنگ حسین زاده در ادامه از سرهنگ دوم رضا محمدی فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان فریدن به عنوان افسری با تجربه یاد کرد و اظهار امیدواری نمود تا وی در مأموریت جدید خود با توجه به همدلی و هماهنگی که در مدیریت شهرستان وجود دارد بتواند موفق تر از گذشته باشد.

  1. سلام
    توفريدونشهر كه گفتند ايشان را خلع كردند! پس شايعه بود در اصل ايشان را ارتقاع دادند! اميدوارم كه موفق و مويد باشند و هر جاي ميهن عزيز مان كه هستند مانند گذشته سربازي مقتدر در راه ارزشهاي دين و ايران هميشه سربلند باشند و خاري باشند در چشم دشمنان اسلام و كشور.

  2. ناشناس گفت:

    مهم رضایت مردم بود که باید قضاوت کنند چطور آدمی بود!!

  3. خداخواست ایشان * بعد هرجابخاد بره .مردم تواین زمینه دست خدابودند.حضرت علی ع به مالک اشتر فرمودند ای مالک از خشم مردم بترس که نمونه ای ازخشم خداوند است.

  4. علیرضا گفت:

    مردم فریدونشهر به پاکی ونجابت شهره هستند هیچ کس. نمیتواند بزرگی این مردم باغیرت را کتمان کند پس اگاهانه در پی رشد وتوسعه شهرمان باشیم مثل همیشه.

  5. رفتار ایشان نسبت به مردم شهید پرور روستای بادجان هرگز فراموش نخواهد شد

  6. مهگل گفت:

    سرهنگ محمدی عالی بودن مردم بایدقدرشوبدونن امیدوارم موفق باشن
    ایشون فریدن راهم خوب اداره میکنند

  7. صالحی گفت:

    به یاری خدافریدونشهرکم کم داره غربال میشه وخاروخاشاکش داره گرفته میشه!
    یه چنتادیگه بیشترنمونده که اوناهم غربال بشن اونوقت مردم فریدونشهریه نفس عمییییییییق ازته دل میکشن!

  8. انشا ا….. همه چیز به خوبی وخوشی درست میشه

  9. مردم فریدن خیلی پاکن وجرم خاصی بلد نیستن *

  10. بی تدبیری برخی از مسولین و عناصر مدیریتی شهرستان نیاید به حساب نیروی انتظامی عزیز گذاشته شود عملکرد و توانمندی جناب سرهنگ محمدی انصافا در شهرستان فریدونشهر در طول 5 سال فرماندهی خیلی عالی بود و ما گرجیهای غیور از زحمات این افسر رشید و شجاع صمیمانه تقدیر وتشکر می کنیم و ارزوی توفیق وسربلندی ایشان را در منطقه فریدن بزرگ داریم

  11. جناب سرهنگ رضا محمدی با عشق وعلاقه به ما گرجیهای دلیر خدمت کرد لذا ما باید همیشه دعا گوی ایشان باشیم ومساله المان اصلا ربطی به نیروی انتظامی نداشت و این موضوع مربوط به بی تدبیری سایر مسولین بود که در بین اقوام اختلاف ایجاد کردند و ما گرجیهای دلاور کارکنان نیروی انتظامی را از صمیم قلب دوست داریم …

Go to TOP