چاپ خبــر
در گفتگو با رئیس پلیس گلپایگان؛

سرهنگ یوسلیانی: ۱۲ مجرم سایبری به دست پلیس فتای گلپایگان دستگیر شدند

سرهنگ محمد علی یوسلیانی از کاهش ۲۰ درصدی سرقت و افزایش ۱۳۸ درصدی کشف مواد مخدر در شهرستان گلپایگان خبر داد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از گلپانا، ۱۲ نفر از مجرمین عرصه فضای مجازی که به انتشار تصاویر مستهجن و غیر اخلاقی می پرداختند به دست پلیس فتای گلپایگان دستگیر شدند.

محمد علی یوسلیانی گفت: خوشبختانه پلیس سایبری گلپایگان تاکنون به موفقیت هایی چشمگیری در عرصه فضای مجازی و کشف مجرم در این عرصه دست یافته است.

وی با بیان آمار سرقت سه ماه گذشته تصریح کرد: خوشبختانه ۲۰ در صد کاهش سرقت را در شهرستان داشتیم که نشان دهنده فعالیت انتظامی امنیتی و همکاری سایر دستگاه ها با خدمت گذاران خود در نیرو انتظامی است.

رئیس پلیس گلپایگان با اشاره به افزایش کشف ۱۳۸ درصدی مواد مخدر در شهرستان عنوان کرد: در سه ماه گذشته ۱۴۶ کیلو گرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیان کشف شده که پلیس با تمام توان عزم خود را جزم کرده است که با کسانی که امنیت و سلامت مردم را به خطر می اندازند برخورد جدی داشته باشد و در دو سال اخیر اهتمام ما بر این است که با حمل کنند گان مواد مخدر برخورد جدی تری صورت گیرد.

سرهنگ محمد علی یوسلیانی با بیان کاهش ۴۹ درصدی در بخش تصادفات اظهار کرد: ما با شناسایی نقاط حادثه خیز و ارائه به شورای ترافیک شهرستان برای کاهش حوادث سعی در جلو گیری از وقوع تصادفات بیشتر را داریم که در این راستا نمایان سازی این نقاط در سطح شهر حائز اهمیت است که به دست شهرداری و راه و ترابری انجام می گیرد.

رئیس پلیس گلپایگان خبر داد: نیرو انتظامی بر آن است که با تمام توان پاسداشت حق ماه مبارک رمضان را به جای آورد و با تمام کسانی که به روزه خواری در ملا عام می پردازند مطابق با قانون نظام اسلامی برخورد نماید.

وی افزود: حتی مسافران نیز حق روزه خواری در میان عموم مردم را ندارند و اصنافی همچون ساندویچ فروشی، چلو کبابی و…حق توزیع غذای گرم را تا قبل از افطار را در سطح شهر ندارند.

سرهنگ یوسلیانی با اشاره به طرح های تابستانه نیرو انتظامی گفت: امسال تابستان گشت های امنیتی و اخلاقی با تقویت و سامان دهی بیشتر از هر سال و با استفاده از پلیس های افتخاری با کسانی که رعایت حدود اسلامی نمی کنند برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس گلپایگان در پایان از توقیف ۵۰ دستگاه موتور سیکلت و ۲۱۰ دستگاه خودرو خبر داد و تصریح کرد: تمام دارندگان موتورسیکلت های غیرمجاز (اماراتی و سنگین) در صورت تردد با این گونه وسایل نقلیه در سطح شهر به علت نداشتن پلاک پس از توقیف موتورسیکلت، به مقامات قضایی برای پرداخت جرایم نگهداری اقلام قاچاق معرفی خواهند شد و افزود، برای استفاده از این موتور سواران در پیست موتور سواری باید از مبد تا مقصد با ماشین های باری حمل شوند والا برخورد لازم با آنها انجام میشود.

Go to TOP