چاپ خبــر

فراخوان انتخاب بهترین اثر هنری از روز قدس فریدونشهر

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونشهر ضمن دعوت از همه مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس، مسابقه انتخاب برترین عکس، نقاشی، دلنوشته و شعر از روز قدس امسال در فریدونشهر را برگزار می‌کند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونشهر در پیامی ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی از عموم مردم آزاده شهرستان فریدونشهر دعوت به عمل آورد در دفاع از مظلوم به پاخاسته و در راهپیمایی روز قدس در 19 تیرماه شرکت کنند.

در این پیام آمده: «روز قدس امسال مصادف شده است با روز 23 رمضان المبارک که فضیلت آن مثل شب قدر است. در ایامی که با نام ابرمرد تاریخ حضرت علی بن ابیطالب(ع) همراه شده است؛ آن بزرگ پرچمدار آزادگی و دفاع از مظلومین. شایسته است ملت مسلمان در این روز به رسم آخرین جمعه هر ماه رمضان با حضور خود در جمع راهپیمایان روز قدس، فریاد «هل من ناصر» برادران و خواهران مظلوم و ستمدیده خود در فلسطین را لبیک گفته و با مشت‌های گره کرده خود دوباره به جهانیان ثابت کنند هنوز هستند کسانی که با شنیدن فریاد مظلوم، به پا خواسته و در برابر ظلم ظالم می‌ایستند.»

در بخش دیگری از این پیام از هنرمندان شهرستان دعوت به عمل آمده است برترین آثار خود را در قالب عکس، نقاشی، شعر و دلنوشته از روز قدس امسال فریدونشهر تهیه و حداکثر تا روز دوشنبه 22 تیرماه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه دهند. به بهترین آثار در روز عید فطر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

Go to TOP