چاپ خبــر

چند کلامی در مورد سایت

بسم الله الرّحمن الرّحیم

با اهدای سلام و ادب

عید سعید فطر را خدمت مخاطبان ارزشمند سایت پونه زار تبریک عرض می‌کنیم. لازم دانستیم نکاتی را در رابطه با سایت تحلیلی خبری پونه زار با مخاطبان عزیز در میان بگذاریم.

در ماه مبارک رمضان به دلایل روزه بودن و ضعف جسمانی، کمی کم کار شده بودیم که مراتب عذرخواهی خود را اعلام می‌کنیم.

این مطلب مورد اذعان همه است که قریب به اتفاق نظرات در این سایت منتشر می‌شوند مگر این که حاوی توهین، بی‌ادبی و تملق باشند. پس در صورت گذاشتن نظراتی حاوی این مطالب انتظار تأیید آن را نباید داشت.

هدف ما در سایت تحلیلی خبری پونه زار، خدمت به کشور و شهرستان عزیزمان، فریدونشهر، است و تلاش می‌کنیم ضمن اطلاع رسانی اخبار مختلف شهرستان در همه حوزه‌ها، درصدد گوشزد مشکلات شهرستان نیز برآییم.

در مسیر مطالبه‌گری و نقد وضعیت موجود ممکن است گاهی مسئولی از مطلب ما ناراحت شود، درخواست ما از همه این است که با سعه صدر مطالبمان را خوانده و نکته‌ای که می‌تواند به آن‌ها در راستای انجام بهتر وظایفشان کمک کند را فدای عصبانیت خود از ما نکنند. در حالی که جوانانی از این شهرستان جان خود را در کف نهادند تا به اسلام خدمت کنند، مسئولین نباید از انتقاد ناراحت شوند.

پونه زار فقط و فقط وام‌دار انقلاب و اسلام است و هیچ شخص و گروهی نمی‌تواند ادعا کند پونه زار، مدیون وی است. هزینه‌های این سایت هم از طریق خود سایت مثل درج تبلیغات تأمین می‌شود.

ما با هدفی که ذکر شد فعالیت رسانه‌ای می‌کنیم. برخی از نظراتی که در سایت داده می‌شود و همچنین شناختی که از شخصیت‌های مختلف شهرستانم دارم نشان‌دهنده این است که افراد صاحب فکر زیادی در فریدونشهر یا خارج از شهرستان وجود دارند که دلسوز شهرستان هستند. از ایشان دعوت می‌کنیم دست به قلم گرفته و اگر وظیفه‌ای در برابر مردم و منطقه بر دوش خود می‌بینند با یادداشت‌ها و مطالب خود، ما را در راه اهداف عالی‌مان یاری دهند.

پونه زار متعلق به مردم است و با لطف همین مردم به این جا رسیده است، از همه عزیزان به خاطر حمایتشان تشکر می‌کنیم و تقاضا داریم با راهنمایی‌های خود به ما کمک کنند.

مدیر سایت تحلیلی خبری پونه زار – احسان جدیدی

  1. آفتاب گفت:

    سلام خسته نباشید آقای جدیدی از خداوند مهربان برایتان آرزوی موفقیت بهروزی وسلامتی دارم

  2. مهدی گفت:

    لاینتو چک کن

  3. باسلام وعرض ادب خدمت مدیریت محترم سایت فراگیر وارزشمند پونه زاربرادرگرامی جناب آقای جدیدی
    سایت پونه زار تنها سایت خبری تحلیلی منطقه غرب استان اصفهان می باشد که تاکنون توانسته است به طور گسترده ای مطالب وموضوعات مختلف شهرستان رااعم ازظرفیت ها،توانایی های منطقه ومحرومیت های این شهرستان وشهرستانهای همجوارراخوب گزارش وتحلیل نماید.البته انتظارما شهروندان فریدونشهری ساکن این شهرستان وسایرنقاط ،انتظاربیشتری داریم که این منطقه وظرفیتهای آن بیشترمعرفی شده وراهکارهای عملی برای پیشرفت این منطقه ارائه شود دراین راستا شمالطف کرده بااستفاده ازنخبگان منطقه ومقیمین سایرمناطق هم راهگشایی نمایید . سپاسگزارم

  4. پونه زار خسته نباشی خداقوت

  5. با تشکر فراوان از زحمات بی دریغ جنابعالی خدا قوت ….دوستت داریم

  6. عالیه به وظایف خود برای رضای خدا ادامه دهید.و فعالیت خود را اضافه نماییدویکی این هم که سایت شما ازدیدنی هاودانستنیهای جهان کم دارد چرا اقدام نمی کنید.ممنونم.

  7. حجت گفت:

    آقای جدیدی ما از شما تشکر میکنیم و همچنین از مدیران قبلی سایت که بنیان آن را آقای نامداری نهاد و آقای رحیمی آن را ادامه داد نیز کمال تشکر را داریم .

  8. سلام چند روزی است که سایت باز نمی شود یا به سختی باز می شه .ببینید اشکال از کجاست.

  9. داود گفت:

    در کل خیلی خوبه.من بیشتر اخبار شهرم را از سایت میبینم و میشنوم.دستتون درد نکنه.

  10. با تشکر از زحمات جنابعالی در سایت پونه زار و دیگر همکاران عزیز شما که گزارشات و رخدادهای روز شهرستان را به تصویر میکشید . یک پیشنهاد دوستانه اینکه بعضی مطالب و گزارشها مدت زمان زیادی در سایت میماند و به روز رسانی انجام نمیگیرد کما اینکه می توان بعد از چند روز اگر سوژه ی جدیدی برای جایگزینی نداشتید تصاویر طبیعت . مطالب علمی یا تاریخی . مصاحبه با مردم و میهمانان شهری از لحاظ رفاهی یا احیانا کم و کاستیها در جهت بهبود وضعیت و برطرف کردن ان بسیار مطلوب می باشد .در ضمن می توانید یک سطر از سایت را مختص سوال و جواب مردم و مسئولان قرار دهید که هر هفته با اطلاع رسا نی در سایت مردم و جوانان سوالات مفید خود را از مسئول همان روز مطرح و ایشان نیز جواب خود را اگر به صورت تک تک نیز نتوانست در قالب عملکرد در یک گزارش جامع با مردم در میان گذارد . و یک نکته ی دوستانه ی دیگر اینکه سایت شما یک جورایی از مسیر محلی خود در حال دور شدن است وبیشتر به بحث سیاسی انتقادی نزدیک شده است البته درج مطالب سیاسی و گاهی انتقادی بسیار مطلوب و خاندنی است اگر بی طرفانه باشد اما انتقادات یکطرفه ممکن است باعث کدورت و یا خدا ی ناکرده تفرقه گردد که فکر میکنم پرداختن به بعضی مطالب با عرض پوزش از حدود این سایت خارج است که امید واریم با توجه به طرفداران زیاد این سایت از همه جناها و گروهها نسبت به اصلاح ان اقدام شود. در نهایت با ارزوی موفقیت برای شما و سا یت پر محتوا یتان . پیروز و موفق باشید…

Go to TOP