چاپ خبــر
رییس دفتر رهبر معظم انقلاب:

جنایات آل سعود در یمن همانند رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی است

رییس دفتر مقام معظم رهبری، با اشاره به به جنایات آل سعود در یمن گفت: مسجد الحرام و مسجد النبی متاسفانه در دست نا اهلان است و امید است امور این مسجد را صالحان در دست گیرند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از جهانبین نیوز آیت الله محمد محمدی گلپایگانی، روز جمعه در آیین بهره برداری از ۳۸ مسجد چهارمحال و بختیاری گفت :تیم مذاکره کننده هسته ای ایران شجاعانه در برابر قدرت های شیطانی و جنود ابلیس ایستاد.

وی افزود: هیچ کس ،جنایاتی که دشمنان ،علیه ملت ایران در چند دهه اخیر داشته، را از یاد نخواهد برد.

وی تاکید کرد:جوانان غیرتمند و سپاهیان و بسیجیان، اجازه نخواهند داد که دوباره پای آمریکا در این کشور باز شود.

رییس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد:مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی طمع آزادی و حریت را چشیده اند و به هیچ عنوان اجازه نفوذ استکبار را نمی دهند.

آیت الله محمدی گلپایگانی خاطرنشان کرد: کشورهای اروپایی مطیع و گوش به فرمان آمریکا هستند و در شورای امنیت نیز به فرمان آمریکا به طرح ‘برجام’ رای دادند.

وی با بیان اینکه فقط ایران اسلامی است که توان مقابله با شیطان بزرگ را دارد گفت: همان گونه که مقام مظعم رهبری فرمودند،ایران هرگز به دنبال جنگ نیست اما اگر آمریکایی ها بخواهند اقدامی کنند، شرمنده و سرافکنده خواهند شد.

رییس دفتر مقام معظم رهبری،به جنایات آل سعود در یمن نیز اشاره کرد و گفت:مسجد الحرام و مسجد النبی متاسفانه در دست نا اهلان است و امید است امور این مسجد را صالحان در دست گیرند.

آیت الله محمدی گلپایگانی اظهار داشت:مسجد الحرام ،مدفن بسیاری از پیامبران بزرگوار است و حجر الاسود را پیامبر و ائمه اطهار سلام علیها بارها بر آن بوسه زنده اند و باید حرمت مسجد الحرام را نگاه داشت،که متاسفانه افرادی که خود را خادمان حرمین شریفین می دانند،با کفش وارد بیت الله الحرام شده اند.

وی تاکید کرد: جنایات آنان در یمن همانند رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی است و هر دو رژیم ، کودکان بی دفاع مسلمانان را می کشند.

محمدی گلپایگانی مسجد را از ارکان نظام اسلامی دانست و تاکید کرد:مسجد در نظام اسلامی هم ستاد جنگ،هم دادگستری و هم محل رسیدگی به امور مهم مسلمانان است.

وی گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس نیز ،مساجد نقش ارزنده ای در اعزام ها و بسیج نیروی مردمی برای مقابله با دشمنان داشتند و اکنون نباید مسجد تنها به مکانی برای فاتحه خوانی تبدیل شود ،بلکه باید نقش اصلی خود را ایفا کند.

گفتنی است همزمان با سفر رییس دفتر رهبر معظم انقلاب به شهرکرد، آیین بهره برداری از ۳۸ مسجد در چهارمحال و بختیاری روز جمعه برگزار شد.

شرکت در آیین افتتاح طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی در مصلی شهرکرد از دیگر برنامه های رییس دفتر رهبر معظم انقلاب در سفر به استان چهارمحال و بختیاری است.

Go to TOP