چاپ خبــر
امام جمعه فریدونشهر:

یادواره فرمانده گردان تخریب لشکر امام حسین(ع) برگزار شد

امام جمعه فریدونشهر با برشمردن جنایات وزیر امور خارجه فرانسه از جمله انتشار ویروس ایدز در ایران نسبت به سفر وی به کشور انتقاد کرد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، امام جمعه فریدونشهر در اولین یادواره سردار شهید علی خلیلی و شهدای روستای خلیل آباد فریدونشهر با اشاره به جنایات متعدد لوران فابیوس، وزیر امور خارجه فرانسه، به شدت نسبت به سفر قریب الوقوع وی به کشورمان انتقاد کرد.

حجت الاسلام اباصلت غفاری در این رابطه نقش منفی فرانسه در روند مذاکرات هسته‌ای به عنوان پلیس بد، فروش بمب‌های شیمیایی و تسلیحات نظامی به عراق و سازمان منافقین برای حمله به کشورمان و ورود فاکتورهای خونی آلوده به ویروس HIV به کشورمان را از جمله جنایات فرانسه و شخص فابیوس برشمرد.

وی گفت: ما بمباران شیمیایی سردشت و حلبچه را فراموش نخواهیم کرد و کسانی را که دستشان به خون هزاران نفر از مردم کشورمان آغشته هست را از خاطر نخواهیم برد.

امام جمعه فریدونشهر اظهار کرد کسانی مثل وزیر امور خارجه فرانسه که خونشان به دستان هزاران نفر از مردم کشورمان آغشته است نباید ایران را دوست خود بدانند، و این‌ها همین الان هم در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم یمن، سوریه و عراق دست دارند.

حجت الاسلام غفاری بیان کرد توصیه شهدا این بود که بایستی استقلال و حریت نظام حفظ شود و ما هیچ زمان تحت تأثیر تبلیغات قرار نگیریم.

Khalili001

روستای خلیل آباد سه شهید با نام‌های حجت الاسلام علی خلیلی، محمد خلیلی و محمدرضا ابوترابی تقدیم انقلاب کرده است که اولین یادواره این شهدا در این روستا برگزار شد.

حجت الاسلام علی خلیلی در جنگ تحمیلی فرمانده گردان تخریب لشکر امام حسین(ع) بود.

  1. یادشان گرامی باد نثارروح تمامی شهدای شهرستان فریدونشهروسراسرمیهن اسلامی صلوات

  2. علی گفت:

    سپاه خیلی ضعیف عمل کرده بود

Go to TOP