چاپ خبــر
در سال تحصیلی 1394؛

پذیرش دانشجو بدون کنکور در دانشگاه پیام نور فریدونشهر

دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر اقدام به پذیرش دانشجو در گروه‌های آموزشی علوم پایه، مهندسی و علوم انسانی بدون کنکور می‌نماید.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر، این دانشگاه همسو و هماهنگ با سیاست راهبردی استفاده از علم و فناوری در عرصه آموزش و ارتقای نیروی انسانی، در سال تحصیلی 1394 اقدام به پذیرش دانشجو به صورت بدون آزمون در رشته‌های زیر می‌نماید.

در گروه آموزشی علوم پایه رشته زیست شناسی در دو گرایش عمومی و علوم گیاهی؛

در گروه آموزشی مهندسی، مهندسی کشاورزی در رشته‌های اقتصاد روستایی و ترویج و آموزش کشاورزی(زراعت)؛

در گروه آموزشی علوم انسانی رشته‌های حسابداری، حقوق، روانشناسی، علوم تربیتی(آموزش پیش دبستانی و دبستانی، مدیریت و برنامه ریزی آموزشی)، مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، علوم اقتصاد نظری، جغرافیا(برنامه ریزی شهری)، تاریخ و الهیات(فقه و مبانی حقوق اسلامی).

گفتنی است دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر یکی از مجهزترین دانشگاه‌های پیام نور استان است که مجهز به آزمایشگاه‌های فیزیک، شیمی، زیست شناسی و کشاورزی و سایت کامپیوتری است.

متقاضیان می‌توانند جهت مشاوره با شماره تلفن 09132717067 با مسئول آموزش دانشگاه تماس برقرار کنند و برای ثبت نام به پایگاه سایت سنجش به آدرس www.sanjesh.orgمراجعه کنند.

دانشگاه پیام نور تنها دانشگاهی است که امکان تحصیل همزمان در دو رشته را برای دانشجویان فراهم کرده است.

  1. استاداش عالی هستند عالی ی ی ی ی ی

  2. مدیریت وپرسنل ، سطح آگاهیشون وپاسخگو بودنشون به دانشجویان که اصلا حرفشو نزن $

Go to TOP