چاپ خبــر
فرمانداری

مصوبات جلسه کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی و فرهنگی شهرستان فریدونشهر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فریدونشهر : جلسه کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی و فرهنگی شهرستان فریدونشهر به ریاست آقای یسلیانی معاون فرماندار برگزار گردید و مصوباتی به شرح ذیل به تصویب اعضاء رسید .

به گزارش پونه زار به نقل ازروابط عمومی فرمانداری شهرستان فریدونشهر : جلسه کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی و فرهنگی شهرستان فریدونشهر به ریاست آقای یسلیانی معاون فرماندار برگزار گردید و مصوباتی به شرح ذیل به تصویب اعضاء رسید .

1-     مقرر گردید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیروی انتظامی نسبت به تشدید بازرسی ها از عرضه کنندگان محصولات فرهنگی اقدام نمایند .

2-     مقرر گردید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیروی انتظامی با همکاری اداره مخابرات شهرستان از کافی نت های فعال در سطح شهرستان بازرسی به عمل آورند.

3-     مقرر گردید اداره فرهگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش سهرستان نسبت به پخش بسته های آموزشی و فرهنگی جهت افزایش آگاهی خانواده های در معرض خطر ناشی از استفاده  از اینترنت در سطح شهرستان اقدام نماید .

4-     مقرر گردید اداره آموزش وپرورش به منظور اطلاع رسانی و افزایش آگاهی از آسیب های اجتماعی و اخلاقی ناشی از استفاده سوء از فناوری های جدید به ویژه اینتر نت نسبت به بر گزاری جلسات آموزشی به ویژه جلسات انجمن اولیاء و مربیان اقدام نماید .

Go to TOP