چاپ خبــر

14هزار اصفهانی در اردوهای راهیان نور مناطق جنگی غرب کشور شرکت می کنند

مسئول گردشگری و اردویی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به آغاز اردوهای راهیان نور غرب کشور از هفتم مرداد تا 20 شهریور، گفت: در طی این مدت، 14 هزار اصفهانی از مناطق غرب و شمال غرب کشور بازدید می کنند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از ایرنا، میثم رضوان پور در نشست خبری با اشاره به اینکه مناطق غرب کشور به عنوان سرزمین مجاهدت های خاموش نامگذاری شده است، افزود: هموطنان، دفاع مقدس را بیشتر در مناطق جنوب کشور تصور می کنند در حالیکه مناطق غربی کشور نیز در طول هشت سال دفاع مقدس از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است.

وی اظهار کرد: زائران اصفهانی در قالب 20 کاروان در 20 مرحله به اردوهای سه روزه راهیان نور در مناطق جنگی غرب و شمال غرب کشور حضور می یابند.

مسوول گردشگری و اردویی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به تمهیدات ایمنی پیش بینی شده در این اردوها اظهارکرد: همه زائرانی که به این مناطق اعزام می شوند تحت پوشش بیمه کامل هستند و وسائط نقلیه در نظر گرفته شده برای حمل و نقل آنها از ایمنی بالایی برخوردار است.

رضوان پور اظهار کرد: امسال چهار گروه از نخبگان هنرمند، مداح، اصحاب رسانه و مهندسین کشاورزی در اردوهای راهیان نور اعزامی به مناطق جنگی غرب و شمال غرب کشور حضور می یابند.

به گفته وی، زائران اصفهانی شرکت کننده در این اردوها، در دو اردگاه در سردشت و سقز اسکان می یابند.

Go to TOP