چاپ خبــر
استاندار عنوان کرد؛

سمیرم قطب گردشگری استان خواهد شد

استاندار اصفهان در جمع خبرنگاران در سفر خود به شهرستان سمیرم با اشاره به پتانسیل های گردشگری طبیعی در شهرستان از تبدیل شدن این شهرستان به قطب گردشگری خبر داد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از سمنا، استاندار اصفهان در سفر خود به سمیرم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرستان سمیرم امروز یک شهرستان کشاورزی بوده و با توجه به مشکل آب اولین اولویت این شهرستان کشاورزی شهرستان خواهد بود.

رسول زرگرد پور با اشاره به تخصیص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای کشاورزی سمیرم گفت: بیش از ده هزار هکتار از باغ های سیب مرغوب شهرستان امروز در خطر خشکی قرار گرفته و با تخصیص اعتبار انتظار داریم از فردا کار نجات باغات آغاز گردد.

وی افزود : طی چند روز گذشته با حضور کارشناسان کشاورزی و بررسی باغات شهرستان، کلیه مسائل و مشکلات بخش کشاورزی سمیرم در بررسی شده و با تزریق اعتبار مشکلات به صورت اولویت بندی باید حل شود.

زرگرپور با اشاره به پتانسیل گردشگری سمیرم گفت: وجود مناطق گردشگری فراوان در شهرستان باعث شده دومین اولویت شهرستان گردشگری باشد به خصوص که گردشگری طبیعی در سمیرم در استان بی نظیر است.

وی با اشاره به حضور بخش خصوصی در زمینه گردشگری شهرستان سمیرم گفت: شهرستان سمیرم به زودی با ایجاد پروژه های بزرگی همچون دهکده گردشگری سد قره قاچ به یکی از بزرگترین قطب های گردشگری استان تبدیل خواهد شد.

استاندار تصریح کرد: پروژه گردشگری الماس هشت بهشت در سد قره قاچ سمیرم با اعتباری بالغ بر ۶ هزار میلیارد ریال در یک پتانسیل بزرگ گردشگری در کشور خواهد بود.

زرگر پور با اشاره به محرومیت های شهرستان سمیرم گفت: توجه به مناطق کمتر توسعه یافته از اولویتهای مهم دولت بوده و به شهرستان سمیرم امروزآنگونه که درخور و شایسته مردم این شهرستان بوده رسیدگی نشده است .

  1. رضا گفت:

    استان 30 سال بود این وعده را به فریدونشهر می دادند. از بس طرحهای گردشگری ساختند و شهرستان را اشباع کردند حالا نوبت سمیرم شده سی سالی هم مردم آن منطقه را استان سرکار بگذارند و به شهر اصفهان برسند!!!!

Go to TOP