چاپ خبــر
بعد از بیش از 9 ماه سخن پراکنی؛

استخدام آموزش و پرورش اعلام شد/سهمیه فریدونشهر «دو» نفر

اطلاعیه آزمون آموزش و پرورش برای استخدام 3704 نفر اعلام شد. فریدونشهر در این آزمون تنها دارای «دو» سهمیه بومی است.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، بعد از بیش از 9 ماه سر و صدا در مورد استخدام آموزش و پرورش، بالاخره اطلاعیه سازمان مدیریت و برنامه ریزی ریاست جمهوری در خصوص استخدام پیمانی در مشاغل آموزشی وزارت آموزش و پرورش در سال 94 از طریق سایت سازمان سنجش اعلام شد.

در این اطلاعیه به شهرستان فریدونشهر تنها «دو» سهمیه بومی و به شهرستان‌های فریدن، چادگان و بوئین میاندشت به ترتیب 5، 9 و 4 نفر سهمیه بومی تعلق گرفته است.

سهمیه بومی شهرستان فریدونشهر یک نفر مرد در رشته آموزگار ابتدایی با کد 6192 و یک نفر مرد هنرآموز ساختمان با کد 5856 است.

در برخی از استان‌ها، بومی بودن شرط لازم برای استخدام است ولی در استان اصفهان بومی بودن، تنها اولویت داشته و می‌توان برای پذیرش در شهرهای دیگر استان نیز اقدام کرد.

این اطلاعیه برای استخدام 3704 نفر بوده و هزینه ثبت نام در این آزمون 480 هزار ریال است.

رئیس اداره آموزش و پرورش فریدونشهر در گفتگو با خبرنگار پونه زار با تأکید بر این نکته که کلیه مراحل آزمون و جذب از طریق اینترنت انجام می‌گیرد گفت این اداره هیچ گونه دخالتی در مراحل استخدام ندارد.

علی علوی نژاد شایعه مبنی بر وجود آزمون دیگر غیر از این آزمون را رد کرد و اظهار کرد استخدام در آموزش و پرورش تنها از طریق همین آزمون انجام می‌گیرد.

  1. واقعاٌ مسخره است وسرکاری اینها ازخودشان خجالت نمی کشند دوسال دولت بی تدبیروامید گوش فلک راکرکرده است .پس ماپدرومادرها چه گناهی کردیم که بچه ها یمان راباپول بدبختیهایمان دردانشگاه آزادوپیام نور به تحصیل واداشتیم وحالا ازما طلبکارن .کاش درس نمی خواندند به خدا نخوردیم ونپوشیدیم واینها درس خواندندوحالا بیکارند.من فرهنگی که نه زمین زراعی ونه کارگاهی ونه پارتی ونه پولی دارم تنها سرمایه ام بازنشستگی وازکارافتادگی است پس چه بایدکنم. خدابه فریادمان برسد.

    • بیکار گفت:

      من دانشگاه دولتی درس خواندم اما باز هم کار خوب گیر نمیاد. کار در شهرهای بزرگ نیز به یه جا واسه خوابیدن نیاز داره که اونم خیلی هزینه داره. واقعا درمونده و افسرده شدم …
      باز توکل می کنیم به خدا ولی موندم نسل ما کی می خواد بره سر کار کی میخواد ازدواج کنه کی میخواد….
      هیییییییییییییی

  2. انوقتی که مردم به دلیل پیروزی این دولت جشن می گرفتند باید به فکراین نا عدالتی ها وتبیعض ها می بودند ولی متاسفانه انها فریب کلید ،عگس رفسجانی وکاندید را خوردند

  3. آیا این که تعداد سهمیه فریدونشهر اینقدر کم است ناشی از بی کفایتی نیست…

  4. تدبیر و امید انشاا… زود بگزره این دو سالم از شر تدبیر و امید راحت شیم.

  5. اقای علوی نزاد چرا برای دریافت سهمیه بیشتر کاری نکردید چرا

  6. داود گفت:

    چرا اون افرادی که برای روستاشون دل میسوزونند و نامه پشت نامه که ما سرباز معلم نمیخوایم .نیروی رسمی میخوایم.حالا ساکتند.چرا نمیرن اصفهان از حقشون دفاع کنند!!!!

  7. فقط یک کلمه :شمارابه خداحالا که لیاقت اداره این پست هارانداریدول کنید وبیایید بیرون .که هم خودتان رانجات داده اید وهم این ملت مظلوم را که دیگر امیدی به شماندارند به خدا روز قیامت گلوی شماراخواهیم گرفت.

  8. به علت مازاد نيرو در آموزش وپرورش فريدونشهر نيازي به استخدام معلم نمي باشد

    • مجهول گفت:

      مازاد نیرو نه داداش بگو دانش آموز نیست اینایی که موندن با خوب و بد این معلما میسازن که بعضیاشون واقعا دلسوزن اما بعضیاشونم واقعا اوضاع تدریسشون تاسف آوره….
      من نمیدونم بعضی از این معلما بر چه اصولی صلاحیتشون تایید شده و این حرفه ی حساس رو به دست گرفتن…من خودم به یاد دارم زمانی که دانش آموز بودم چه معلمای خوبی داشتیم و چقدر اینان دلسوز بودن…اما یادمم نمیره اونایی که با بی تدبیری عمل می‌کردن و بچه ها رو به بهونه های مختلف اذیت می‌کردن…
      بعضیا ترجیح میدن بچه هاشونو بفرستن مدارس بهتر با معلمانی سطح بالاتر ولو اینکه منطقه یک یا دو باشه حداقل مطمئنند که از هر نظر بچه ها رو قوی بار میارن…
      اونایی هم که تو کنکور موفق میشن میدونید یا اینکه سال دومی هستن یا با تکیه بر اطلاعات خودشون و اون دسته از معلمای دلسوزشون به جایی رسیدن…
      اجر اون دسته از معلمای دلسوزی که واقعا برای رضای خدا کار کردن و بچه ها رو به بهترین نحو تعلیم و تربیت کردند با امام حسین…من دست بوس این دسته از معلمهای عزیزم هستم…

  9. هممون تو خواب خرگوشی بسر میبریم…………….
    من فرهنگی که می دونم چه خبره تاسف میخورم و کاری هم نمیشه کرد………..
    مشکل اینجاس که هر استان یه سهمیه تو کشور داره حالا هر چی تو شهرستانها کمتر سهمیه بدن خود اصفهان بیشتر سهمیه براش میمونه تازه به این هم اکتفا نکردن و برای جذب نیروی خودشون (سفارشیها) فقط تو استان اصفهان بومی بودن الزام نیست و اولویته—-یعنی خیلی از سهمیه های شهرستانها هم توسط اصفهانی ها پر میشه تا جایی که بشه …..
    در مورد این که فریدونشهر نیروی مازاد داره یا نه می تونید یه سری به دبیرستانی ها بزنید و بپریسد سال گذشته دبیر ریاضی ، شیمی و فیزیکشون کیا بودن و چه جوری جور کردن براشون؟((ریاضی سعدی نیروی آزاد گرفته بودن/شیمی دبیر تاریخ بود تو شیمی/و……)
    پس ما افشا گری میکنیم * /از صرف بودجه شهرستان برای * شام و نهار دادن های بی دلیل/تو همین سایت هم بعضی از اخبارش مستند هست که حرف منو تایید می کنه.
    به هر حال یه سوال باقی می مونه و اون اینکه این شام و نهارایی که آقای علوی نژاد میده چه نفعی برای کیفیت آموزش داره ؟///خداوکیلی توی استان کمترین بازدهی را داریم/نکاه به قبولی های کنکور نکنین اونها عملکرد ده تا 12 سال پیشه .
    پونه زار حذف نکن که اگر حذف کردی یعنی دلت برا شهرستانت نمی تپد/

  10. در حمایت از مطلع گفت:

    احسنت.خیلی از مشکلات ما به خاطر همین مسائلی است که فرمودید.البته باید این را هم بهش اضافه کنم که به عنوان نمونه فوق لیسانس تاریخ را فرستادن پشتکوه و در مقابل تاریخ های دبیرستان ها را دادن به رشته های غیر مرتبطی مثل عمران٬ جغرافیا و مطالعات اجتماعی. حالا هر چه قدر نیروی متخصص داشته باشی این هم نتیجش.

  11. زخم خورده گفت:

    باسلام. کسایی که از این دولت دارن حمایت میکنن چی فک کردن؟ دولت چی کار برا مردم کرده نه خداوکیلی چیکار کرده؟
    واقعا که تاسف داره. دو ساله دارن به این جوانهای بیکار وعده میدن الانم که اومده دو نفر . تازه هزینه ثبت نامشم 48 هزاااااار تومنه. این مقدار یک سوم حقوق منه که با بدبختی دارم با ماشینم کار میکنم و پول در میارم.
    یه استخدامی مگه چقد هزینه داره که این همه پول دارن از ملت میگیرن؟؟؟؟ خداوکیلی چقد هزینه داره
    اینا میخان با این پولا بودجه همون 3700 نفر رو جور کنن. حساب کن چن نفر ثبت نام میکنن؟؟
    اینایی که دارن از احمدی نژاد بد میگن یادتون رفته مگه که بار آخری که آموزش پرورش آگهی استخدام داد ده پونزده نفر از خود فریدونشهر جذب آموزش پرورش شدن.
    بی انصافی تا چه حد.ما چه گناهی کردیم درس خوندیم خداااا.

  12. خیلی حرف های قشنگی زدی مطلع جان ممنون.‌ راست میگن*

  13. برادر عزیزی که گفته اند فوق لیسانس تاریخ را فرستادند پشتکوه شاید این برادر عزیز خودشان به خاطر حق روستا یا سه روز در هفته کلاس داشته باشند رفته اند و رشته تاریخ هم نوعی مرتبط با مطالعات اجتماعی و جغرافی می باشد که تاریخ دبیرستان را به این رشته ها داده اند که تدریس نمایند. آرزوی موفقیت بر تمامی شما کاربران.

  14. علوی نزاد باید پیگیری کنی تو مسولی …..

  15. ReZa گفت:

    با سلام/
    این چه وضعشه؟؟ 2 نفر برا این همه لیسانس و فوق لیسانس بیکار؟؟؟؟
    آن هم بعد از دو سال وعده و وعید
    همین آقای وزیر دولت به اصطلاح تدبیر و امید گفت که تهران اصلا نیرو نمیگیره پس چرا الان زده تو دفتر چه؟؟

    همه ثبت نامی ها هم یه جورایی ناعادلانس. برای مثال منی که پدر یا مادرم فرهنگی نیس چه گناهی کردم؟؟
    بعدشم از کجا معلوم این فردی که پدر یا مادرش معلمه خودشم فرد مناسبی برای شغل معلمی هس؟؟؟
    همین دانشگاه فرهنگیان برید ببینید چه آدمایی دارن برا معلمی میخونن؟؟؟ آدمایی که هزارتا * کردن الان با غرور دارن برا معلمی میخونن. طرف سراغ دارم * الان داره معلمی میخونه فقد و فقد برا اینکه باباش فرهنگیه؟؟؟؟
    فردی هم بوده سر به زیر رتبه 4000 و خلاصه ادم مودب و باشخصیت بدون هیچ گونه خلاف فقد به خاطر این که والدینش فرهنگی نبودن رد شده
    خداوکیلی این انصافه؟؟؟؟؟؟ این عدالته حضرت علی هست؟؟؟؟؟ کی باید جواب اینا رو بده.
    کجا نوشته تو کدوم قانونی نوشته که یکی که معلمه پسرشم باید امتیاز معلمی داشته باشه؟؟؟؟؟

    سوختیم و سوختیم و سوختیم.
    از اینا که بگذریم 48000 تومن هزینه ثبت نام
    بر فرض یک میلیون نفر ثبت نام کنن 48 میلیارد تومن پول جمع آوری میشه!!!! ایا این مقدار برا یه آزمون ساده زیاد نیس؟؟؟
    مگه یه آزمون چقد هزینه داره جز هزینه چاپ و اون کیک یا بیسکویتی که ارزونترینش رو میخرن؟؟
    هزینه چاپ سوالات بر فرض 5000 تومان
    هزینه آب معدنی (اگه بدن) 500 تومان
    هزینه مکان برای هر نفر 2000 تومان(البته که همه اماکنی که امتحان در آن برگزار میشه دولتیه)
    هزینه سایت و آگهی و اینا هم برا هر نفر مثــــــــــلاً 2000 تومان
    بیسکویت یا کیک هم برای هر نفر 500 تومان

    جمعا میشه ده هزار تومان
    حالا ده هزار تومن کجا و 48000 تومن کجا؟؟؟
    بله این است. خودتان قضاوت کنید. احسان جدیدی لطفا تایید کن.لطــــــــــــــفاً

Go to TOP