چاپ خبــر
مدیر خانه مطبوعات اصفهان مطرح کرد؛

متخصص نبودن خبرنگاران در رشته‌های مختلف علت عدم پیشرفت رسانه در ایران

مدیر خانه مطبوعات استان اصفهان تخصص نداشتن خبرنگاران در رشته‌های مختلف را موجب عقب ماندگی رسانه در کشور ما نسبت به رسانه‌های مطرح جهان دانست.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، مدیر خانه مطبوعات استان اصفهان در جمع خبرنگاران در سالن صائب اصفهان، علت عدم پیشرفت رسانه در ایران و عقب ماندن رسانه‌های ایران از رسانه‌های سایر نقاط جهان را تخصصی نبودن خبرنگاران نام برد.

منصور گلناری برای مثال از بازیکن مطرح فوتبال جهان «فرانس بکن بائر» نام برد که بعد از رسیدن به اوج، وارد حرفه مفسری فوتبال شد و گفت عمده خبرنگاران مطرح جهان پس از کسب تخصص لازم در یک رشته خاص به خبرنگاری در آن رشته می‌پردازند ولی در ایران این طور نیست.

وی علت عدم پیشرفت قابل ملاحظه رسانه‌های کشورمان در برابر رسانه‌های مطرح جهان را همین موضوع بیان کرد و اظهار کرد انتخاب شغل خبرنگاری بدون کسب تخصص در حداقل یک رشته خاص موجب سقوط کیفیت کار خبر می‌شود.

مدیر خانه مطبوعات استان اصفهان از خبرنگاران خواست به افزایش معلومات و اطلاعات خود در زمینه‌های مختلف بپردازند و حتی الامکان تخصص در یک رشته را کسب کنند.

  1. جناب آقای احسان جدیدی مدیریت محترم سایت ارزشمند پونه زار
    باعرض ادب واحترام فرارسیدن روزخبرنگاررابه حضرتعالی وهمه دست اندرکاران سایت وزین پونه زارتبریک عرض نموده ازخداوند منان برای شما آرزوی توفیق روزافزون داشته وامیدوارم باتلاش پیگیر خود درراستای اطلاع رسانی به میهن اسلامی موفق باشید .

  2. روزخبرنگار رابه دوست عزیزم آقای جدیدی وکلیه خبرنگاران متعهد ومسئولیت پذیرکشوراسلامی ایران وجهان تبریک می گویم.
    بااحترام ارادتمندشما دوستدارسایت پونه زار

Go to TOP